Royal Icing Kurabiyeleri


Royal Icing Yöntemi İle Süslenmiş Yeni Yıl Kurabiyelerim
Malzemeler:
  • 220gr tereyağı
  • 1 bardak pudra şekeri
  • 3 bardak un
  • 1 yumurta
  • Yarım çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 tutam tuz
  • 1 yemek kaşığı süt
  • 1 çay kaşığı vanilya

Yapılışı: Tüm malzemeyi karıştırıp yumuşak bir hamur elde ediyoruz ve istediğimiz kalıplarla şekil verip 160°C'de pişiriyoruz. İster şeker hamuruyla, ister gıda kalemiyle nasıl isterseniz öyle süsleyin. Ben icing yaptım. Pudra şekeri margarin ve gıda boyasını minik kaplarda erittim fırçayla sürdüm üstüne de hazır satılan o Sprinkles denen süsleme şekerlerinden de döktüm.
Kurabiye Süsleri
Kati süsler:Hindistan cevizi,Pudra sekeri,Kakao,Pasta süsü : renkli-çikolatalı
Likit Yapıştırıcılar :
  • 1 yumurta akı (Yumurta akı çiğ kalıyor, çok eminseniz tazeliğinden kullanın.)
  • 250gr. pudra şekeri
  • 1 çorba kaşığı limon suyu (veya biraz daha az)
Royal Icing tarifi ; (parlak ve en iyi sonuç veren tarif):
  • 250 gr 'dan 10-20 gr fazla pudra şekeri ( mümkünse çok ince çekilmiş olanlarından)
  • 1 yumurta akı
  • 3-4 damla limon suyu
Not: Henüz şeker hamuru denen muhteşem şeyi keşfetmediğim günlerdi..
Şeker hamuru kurabiyelerim ile ilgili yazılar da yazacağım ancak fotoğraf eksiğim var :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze