Slikon Kalıpta Kek


Kek işi kalıba bağlıymış bugün onu öğrendim.

Şimdi silikon kalıp kımıl kımıl bir şey, deniz anasından hallice bir kalıpta bir de asortik gül figürü zorlayıcı oldu tabii..Ben keskin koku algılama gücümle dedim ki bu kek plastik kokuyor ben yemem :D Ama bütün kat malikleri ve ev ahalisi yedi yuttu.Sorun yok herkes yaşıyor :D Kalıp kıpırtılı olduğu için kek şişerken bu oynuyor sonra kenarlar (son şekilde görüldüğü üzere) yanık yanık oluyor.Bu arada utanarak itiraf ediyorum ki kekin yüksekliği eşit olmadı!


Aynı kekin düzgün kalıptan çıkmış hali muhteşem oluyor.Gelenekselciliğime devam etmeye karar verdim.Klasik kek kalıbından şaşmayın..The Everly Brothers'ın şarkısındaki gibi yani..

That's old fashioned, that's the way love should be!:)

Soru:  Acaba içi parlak gibi olan yeni çıkan slikon kalıplar var.Esse,Bernardo'da filan gördüm.Biraz daha pahalılar onlarda daha iyi sonuç alınır mı? Kullanıp memnun kalanlar var sa yorumlarınızı beklerim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze