25.Hafta

6.Ay
İşte 25. hafta ile karşınızdayız :D
Bendeniz +12 kg ( Normalde 6 kg almam gerekirken 2 katını aldım :D )
Arda 736 gr 32cm (Paşamız uzun boylu olacakmış,kalsiyum yetiştiremiyorum :D Her şeyin doğalını seven doktorum artık benim "Haftada en az 3 kez yumurta,her gün peynir ve her gece yatmadan 500ml süt içmeme rağmen kalsiyum gene düşük çıktı :(Ben daha ne yiyim içeyim!" isyanıma dayanamayarak Osteocare yazdı.

Bugün hava kaç yüz dereceydi bilmiyorum ama metrobüslerle minibüslerle taaa Erenköy'e arkadaşımın 11 günlük kızını görmeye gittim. Bebiş çok tatlı,aşırı minik. 2,5 kgcuk. Kucağıma verdiler ama tutmaya korktum. Paniğime herkes güldü :D Binnur da yeni ve ilk kez anne olmasına rağmen o kadar rahat ki... Klima açık,bebiş cıbıldak,herkesin kucağına veriyor,yumuk yumuk seviyor.Ben daha pırpırdım. Ay bişey olcak,ay tutmayın etmeyin diye. Bu kadar pimpirikli olma sakınan göze çöp batar dedi. Ama napiyim,huy işte! Başkasının bebeğine bile kırılacak biblo gibi davranıyorum kendiminkine nasıl olucam bakalım... 



Sonra tüm o yolu daha da sıcaklaşan havada geri döndüm.

Doktorumun ne demek istediğini bu sıcağı yaşayınca anladım. Hamileliğimde kg hiç sorun etmediğim bir şeydi. Amann alınır verilir nolcak ki modundaydım,deliler gibi yemedim ama kendimi kısıtlamadım da.Eh sonuç da ortada :D Gerçi beni gören herkes "bir tek karnın çıkmış ne güzel" diyor ama tartı öyle demiyor :D
Doktorum kg fazla olursa sıcaklarda +10 derece hissedeceğimi,ayak ve ellerimin daha fazla ödem yapabileceğini söylemişti.Ancak ben bir gün bile listeye uyarak yemedim.Yemem gerekenler ve canım ne istiyorsa şeklinde beslendim. Bugün yüzüğüm parmağımı sıktı ilk kez ve ayaklarımın altından sanki alev fışkırıyordu :D Sanırım benim "tatilim geldi!"

Tatilde olanlar sakın geri dönmeyin,İstanbul cehennem gibi!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze