Evim Şahaneye Teşekkürler

Evet... Az önce annemle ilk kez oturup kendimizi izledik...
Tüm sülale ve arkadaşlar da ekranları başında izledi sanıyorum :)
Siz de merak ediyorsanız...İzlemek için tıklayın lütfen.
İşte banyomdaki değişim;


Evim Şahane Facebook sayfasındaki bazı yorumlar beni pek üzdü... Sonuçta bu bir piyangoydu. Bebeğimin şansı herhalde ki bana çıktı. Benden çok çok daha iyi durumda olan insanların evlerine de gittiler... Çok kötü,durumu olmayan insanların evlerine de... Unutulmamalı ki bu reyting hedefli bir dekorasyon programı,yardım programı değil...

Benim çok içime sindi...2,5 günde yapılması imkansız bir işi yaptı ustalar gerçekten,Selim Bey de dehasını konuşturdu :D Bazı yorumlarda "ev sahibi çok zevkli yapılan en güzel işlerden biri çıktı ortaya" demişler,bebeğimizin sağlıkla doğmasını dilemişler, onlara da ayrıca teşekkür ederim. İnşallah daha iyileri nasip olsun böyle haset,fesat olmayan iyi yürekli insanlara...

Bana çıkmaz demeyin...Herkes şansını denesin...Annem içinde yeni yayın döneminde başvuracağız :D
Belli mi olur bir de bakarsın Arda'nın anneannesinin de evi yapılır...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze