YooHoo Friends ile destek ol!


Nesli tükenen hayvanlara destek olmak için çok cici bir yol bulmuş WWF (Worldwide Fund for Nature) .

Çizgifilmleri olan YooHoo friendsler peluş oyuncak ve anahtarlıklar olarak karşımızda. Kocaman gözleri ve sevimli ifadeleri ile gel beni al diye haykırdı bu tatlı tilki bana. 

Joker Oyuncak Mağazasında oğluma aktivite oyuncakları seçerken gözüme ilişti. Tezgahtar kız da bana "Yoohoo ve Arkadaşları doğal ortamlarında nesli tükenmekte olan hayvanları temsil ediyor. Bu da bir çöl tilkisi ve anahtarlık ya da oyuncağını satın aldığınızda geliri WWF'a gidiyor." deyince hiç durur muyum? 


WWF-Türkiye aracılığı ile nesli tükenen hayvanların korunmasına bir katkıda bulunmuş oldum, çok sevimli bir anahtarlığım oldu,çok da mutlu oldum ve sizlerle paylaşmak, sizleri de nesli tükenen hayvanları korumak için en azından bir anahtarlık almaya davet etmek istedim. Çocuklarımız bu hayvanları sadece çizgi filmlerde görmesinler di mi ama?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze