Blog Fırtınası 31.Gün

Fotoğraf: Gün 31. Konumuz yeni yıl. Yeni yıldan beklentileriniz, yeni yıl kararlarınız ya da aklınıza ne gelirse…

Tabii ki öncelikle bu yıl dünyayı,ülkemizi,bizleri daha iyi şeyler karşılasın
Mutluluklar,güzel haberler sarsın etrafımızı
Sevdiklerimizle,sağlık,mutluluk,bolluk içinde geçireceğimiz bir yıl olsun..

Bu ana dilek dışında kendim için büyük insanlık için küçük dileklerim de var elbet.

2013 Yılında tam 24 kitap okumuşum, minik bir bebeğim olduğu için 2014 daha bir yoğun geçeceğe benzese de bu sene de hedefim en az 20 kitap okumak.
Makyaj çantamı yenileyeceğim (Başladım bile)
Bakımlı olacağım (Evde makyaj yapmaya filan çalışıyorum işte :D Saçlara balyaj attırdım arada bir fönlüyorum)
Evlendiğim kiloya döneceğim max 1 yıl içinde ve tüm gardırobumu yenileyeceğim
Ev tekstili,el işi kurslarına gidebilirim (Her şeyden önce bebek geliyor,emzirdiğim için tüm gün süren kurslara vakit ayıramıyorum henüz 6 aylık olduktan sonra bakacağız bakalım...)
Belki hobimi işime çevireceğim ya da hayal işime gireceğim
Blog yazacağım
Belki bi make up blog açacağım
Yunan adaları tatili yapacağız ailecek inşallah
Arda'ya gönlüme göre bir çocuk doktoru bulacağım (Umarım kontroller dışında götürmem gerekmesin elbette ama düzgün bir hastanede ilgili&bilgili bir doktor bulmayı hedefliyorum.)

Yürüyüş yapacağım
Nefes çalışacağım
Çeşitli salatalar yapmayı öğreneceğim ve beslenme rutinimde "ot ürünlerine" daha fazla yer vereceğim
Kpss sınavına girip kendimi deneyeceğim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze