Blog Fırtınası Hk. Görüşlerim

Vay anam ne fırtınaydı...!
Yani eğer her gün girip yazmaya ve adam gibi kafamı toplamaya vaktim olsa iyiydi de... Yoktu,birikmiş lise kompozisyon ödevleri gibi yaz babam yaz :D
Ama azmettim tamamladım yazıları,üstelik bebeğim 2 aylıktı.Gazlıydı,uykusuzdu filan falan...
Ha yazdıklarım ne kadar iyidir tartışılır eğer konular belirlenmiş olmasaydı neyi yazardım diye düşündüm sanırım o gün Arda'nın ne yediği,ne yaptığını filan yazardım. Zira annelik biraz böyle bir şeymiş.
Hayattaki en önemli odağın çocuğun oluyor,sonra sonra normalleşiyordur bu his diye tahmin ediyorum ama ilk 3 ay kesinlikle böyle :D
Bence hoş bir deneyimdi..
Bir dahakine katılır mıyım?
Ucunda bir ödül olursa neden olmasın :P

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze