Deniz 1 Yaşında

Şu an bu satırları yazarken acayip duygusalım. Koca bir sene sanki bir gün gibi geçti. Annem hep derdi " anne olunca zamanın nasıl hızlı aktığına şaşıracaksın" diye. Anlamazdım da anlıyormuş gibi yapardım. Artık anlıyorum. Evlat sevgisini tatmak bu dünyada bir kadının başına gelebilecek en güzel şeymiş. İyi ki benim biricik küçük Deniz Kızı'm olmuşsun. İyi ki doğmuşsun canım bebeğim. Umarım ben de bir gün senin ağzından "iyi ki benim annem olmuşsun" lafını duyarım.
...
1 yaş doğum gününü planlarken önce konseptli şeylere bakmıştım. Hatta bir örnek elbise giymeyi bile düşündüm. Sonra sana Elifnur Abla'ndan çok cici bir beyaz elbise geldi. İlk adım ayakkabılarınla sanki takım gibi oldu. Ben de sen karnımda fındık tanesi kadarken Amerika'dan aldığım elbiseye sığacak kadar zayıflamıştım onu giyiverdim. Pastanı ben yaptım. İlk kez şeker hamuru ile uğraştım. İnternetten baka baka gecelerce.. İlk doğum günündü ancak planlar uymadı hafta sonu babanenlerde ayrı bir doğum günü yapmamız gerekiyordu. Hafta içi yaptığımız takdirde de baban ve Arda olmayacaktı. Ben de 2-3 kişilik bir doğum günü olmasın party edasında geçsin diye tüm komşulara haber verdim. Hayli kalabalık ve şenlikliydi. Bir sürü hediye de getirmişler sağolsunlar. Çok güzel fotoğraflarımız oldu. Buraya sadece birkaçını ekleyebildim ama inan zor seçtim. Doğum günü saatin gelip çattığında sen bir türlü uyanmak bilmedin. Zorla kaldırdık seni. Teyzem yemeğini yedirdi. Ben giydirdim. Birden misafirleri görünce çok yadırgadın, hatta dudağını büzerek ağladın sonra yavaş yavaş alıştın ortama. Pastana herkes bayıldı hem süslü hem lezzetli hem de hafifti. Sen ise bir pamuk prensestin beyazlar içinde..
Nice yıllara prensesim...





*Bu sana aldığım ilk bebek ve senin "Bebi'n" 
Her gece onunla yatıyor sabahları onunla kalkıyorsun.
Aldığımız başka hiç bir bebeği onun kadar sevmedin :))









...
1.Yaş Doğum Gününü 2. kez babaannenin evinde kutladık.
Orada farklı bir elbise giydirdim sana elbiseni Ekin ve Duru ablan seçti :))
Doğum gününü gündüz kutlayıp gecesinde de Babaanne ve Büyükbabanın 40.Evlilik Yıl Dönümü'nü kutlamaya yemeğe gittik. Orada uykun gelince biraz olay çıkarttın. Ertesi gün köydeki çiftlik evindeydik. İsmail Dayı'nın kucağında erik yedin dalından, evde bize dans ettin (ellerini çevire çevire dönererk ve yan yan bakıp gülerek "tel sarar Deniz tel sarar" oynadın).







...
Sana bir de ıdı-bıdı telefondaki minicik bir programda uğraşarak 1 yaş panosu hazırladım. Abin için yapmıştım seninkini atlarmıyım hiç!?
İleride sana oda yaptığımda duvarına asacağım kısmetse.



Canım,bal kızım,meleğim. İçimden dünyayı ayaklarına sermek; herşeyin en güzelini en iyisini almak-vermek geliyor sana.
Elimden gelenin en iyisini yaptım,benim de içime sindi.İnşallah ileride sen de beğenirsin "aferin anneciğime" dersin.

Not: Arda Beta virüsü kapmış o bana geçmiş ya da aşırı yorulduğum için bağışıklığım düştü sanıyorum tüm bu koşturmanın içinde bir de boğaz ağrısı ve yutkunamamak ile uğraşıyordum. Sonra hepimiz sıradan antibiotiklik hastanelik olduk. Nazar eden olmuşsa böyle çıktı sanırım :))





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze