Arda 3 Yaşında

Zaman nasıl da acımasız bir hızla geçiyor insan çocuklarının doğum gününde şaşıp kalıyor "yahu dün doğmuştu bu ne ara.." ile başlayan ve kendini yaşlı teyzemler gibi hissettiren cümleler kurarken yakalıyor...

Çok yoğun göçebe yorucu ama güzel bir yaz geçirdik. Arda kuralsızlığın özgürlüğün tadına vardı hepten. O yüzden 3 yaş sendromu kışlık eve dönmemizle sinyallerini vermeye başladı.

Güzel yavrum küçücük yaşında ne çok değişimler gördü yaa.. Sünnet,kardeş,bez bırak,emzik bırak,kreşe başla,ordan oraya gez uyum sağla.. Çok hareketli ama uyumlu bir çocuk neyse ki Arda.

Döndüğümüzden beri kavuştuğu internet bolluğu üzerine sürekli Apple Tv'den Youtube açtırıp minyonlar izlediği ve babamın iki yaş doğum gününde Amerika'dan getirdiği Minion oyucağı Deniz ile aralarında kavga konusu olduğundan hoşuna gider diye bu yıl ki temamız Minions oldu. 

He tema gerekli miydi? Ben azıcık süslü ve uyumlu olmasını seviyorum doğum günlerinin fotoğraflar daha hoş çıkıyor sanki. Yıllar sonra hiç özenmemişsin anne desin istemem. Aslında pastasını da ben yapacaktım ama çok yoğun bir tempodaydık ailecek nişanlar yazlık kaldır kışlık çıkar evi toparla uyku düzenleri ve hastalıklarla boğuş derken vaktim kalmadı. Kreşte yapacağımız doğum günü pastasını ben yapacağım ama inşallah ilk denememden daha başarılı olurum. (İlk deneme: Henüz yazmaya fırsat bulamadığım Deniz kızımın 1.yaş günü pastasıydı)

Ben açıkçası el kadar bebelere düğün parası harcayıp çok abartılı kutlamaları saçma buluyorum.Acıyorum o paraya o paraya ne oyuncaklar alırım, nereleri gezerim bebelerimle diyorum. Cimri miyim ne ?

Neyse bu üzerimizdeki Minion T-shirtlerinin hepsi çocuk bedeni ne yazık ki en küçük beden Arda'ya uyandı Denize'e bulamadık çünkü doğum ve ilk aylarda boy kg olarak Arda gibi gitse de sonradan kız olduğunu hatırlayıp büyüme eğrisi içerisinde seyretti gelişimi ve pıntır kaldı :)) ben 7-8 yaş giydim eşim de 14-15 yaş düşünün artık yeni nesil nasıl bi hormonlu olacak :))
Evde sadece eşimin ve benim tarafın birinci derece akrabaların katıldığı mini bir doğum günü yaptık. Yiğenleri ile oynaştılar. Sakin sakin yedik içtik. Güzeldi.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze