Bebek Bezi

Madem her şeyi yazıyoruz bebekle ilgili.
Bez konusunda girmeden olur mu!?

Arda doğduğundan beri Prima Premium Care kullanıyoruz.
İlk günlerde Arda sürekli sırtına kadar işiyordu.Kimisi bezi küçük geliyor dedi,kimisi normal her erkek bebekde oluyor dedi.Sebep neydi bilmiyorum ama ilk bir aydan hatta ilk 15 günden sonra azalarak kesildi.
3 aylık olduğunda ise hemen almazsam altını kakası beline çıkıyordu.
4 aylık oldu kilosu arttı bezi büyüttük bir de Migros indiriminde depoladık resmen bi ton bez.Ve bir açtım ki ne göreyim!? Bez diğer Premium Care'lerden farklı.Çiş göstergesi yok,petekli doku yok,daha ince.Sanki yeşil paketliler gibi...


Kullandıktan sonra bir kez sızdırma bir kez de inceliğinden dolayı ıslanma değil de nemlenme gibi bir sorun oldu.Ama en büyük problem ufacık bir çiş bile yapsa oluşan koku!Kremsi doku ile birleşince inanılmaz kötü kokuyor!Hiiç yakıştıramadım Prima'ya...Keşke depolamadan önce deneseydim.
Bu arada Huggies adresime ücretsiz deneme ürünü gönderdi.
Reklamlarda görüp merak ettiğim "kızım için ayrı oğlum için ayrı" bezlerinden..

Fotoğrafta gördüğünüz gibi mavili kısım erkek bebeklerin çişini daha çok ön kısma yaptıkları yere konumlanmış (emicilik artsın diye) ancak bence bezde aşırı bir tokluk sanki sertlik var.Bezin tasarımı çok sevimli.Belinin arkası lastikli.Kanatları cırtları sağlam.Ancak gündüz kullanmama rağmen bir çiş yapımında doldu. Yani Arda paşayı ancak 2 saat idare edebildi.
Gece boyu değiştirmeden bu bez ile uyuyabileceğine pek inanmadım...
Kullanıp da memnun kalan varsa yorum bırakmanızı rica ederim.
Açıkçası 10 üzerinden 7 verebilirim,sadece önyargılı bir güvensizliğim oldu.Keşke gece taksaydım bezi :S

Daha önce Molfix de denedik.(Şehir dışında Prima bulamadığımızda)Elinize aldığınızda anlıyorsunuz kalitesizliğini.Pişiğin eşiğinden döndük.

Elbette bu bütçe ile bebeğinizin cildi ile sizin marka bağlılıklarınız ile ilgili bir konu.Yani biraz kişisel...Ben sadece kendi görüşlerimi bildiriyorum.
Zira Prima 4 numaraya geçince bi bocaladım ve deneyimlerimi paylaşma gereği duydum. Ah bu arada Facebook'dan da Prima'ya mesaj attım. Bakalım yetkililer ne diyecek? 1-2-3 numara ile 4 neden farklı? 5 nasıl?


Yorumlar

  1. Sebebi şu artık 10 kg bebeği ek gıdaya geçmiş kabul ediyorlar yani 6 aylık. bizim bebeler iri olunca durum hal böyle oluyor. 3 numaraya kadar petek doku var ıslak kaka yapıyor emsin diye. artık ek gıdaya gecince katı, insan kakası gibi yapacak diye bu petek doku ve dolayısıyla çiş göstergesi yok. bende bi kere mecburen aldım. öylece duruyor. Ne yapsam 4 e geçince emin değilim. sanırım o zaman huggies geçerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze