Sümüklü Böceklerimiz

Kış geldi,bebekli evlerde kombiler tam gaz yanmakta.İçerideki hava kurumakta ve o küçük burunlar sümüklenmekte...

Deneyimsiz bir anne olarak ilk önce aşağıdaki ürünleri aldım;


Ancak Arda en yüksek desibelden öyle bir ağlıyordu ki eşim de annemde ağlatma çocuğu diye elime koluma yapışıyordu.
Bir de (burnu bana benzemiş canımm) bit kadar burun delikleri olduğundan sümük var mı yok mu görünmüyor bile! Telefonun ışığı ile bakmaya çalışıyorum ay direkt gözüne mi geliyor diye onun stresi.
Çocuk zaten elimde sümük çekiciyi gördüğü gibi yaygarayı basıyor...

Kanter içinde gizli gizli sümük çekme uğraşındayım..

Israrlara karşı vazgeçtim,her gün yapmayacağım deyip emerken nefes almasında sıkıntı varsa yapmaya başladım. Fakat daha sonra bir kaynakta bunu hemen her gün yapmanın çok önemli olduğunu,yapmazsak orta kulak iltihabına kadar yolu olduğunu öğrendim.

Sadece 1 kere kullanılmak üzere mini mini paketlenmiş ama tam olarak da tek seferde bitmeyen ertesi gün kullanılamayan aşırı tuzlu suya 25-30 TL para vermeye de ayrıca bi sinir oldum.

Doktora gittiğimizde İlladin ve Serum Fizyolojik karışımı verince hepten bi gerildim çünkü hayati olmadıkça ilaç vermek istemiyorum el kadar evladıma...

O sırada her annenin okuması gereken bir yazıya rastladım
Kış güneşim oldu bu yazı resmen...

Şimdi tıkalı burun sezonu, nasıl açacaksınız o minik burunları?


O gün bugün kullanıyorum bu ürünleri sanki İzotonik Serum Fizyolojik kadar tuzlu ve etkili değil ama Arda daha az ağlıyor ve sümükleri çıkıyor. Her gün mutlaka bir kez yapıyorum. Yalnız iğnesiz şırınga ile çok tazzikli gittiğini kendimde deneyerek keşfettiğim için serum fizyolojikten kalan mini şişeleri kullanıyorum.

Yoksa siz de çocuğuna verdiği her şeyi önce kendi deneyen annelerden misiniz?
:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze