17 Mile Drive


Carmel ve Monterey arasında, Pasifik Okyanusu kenarında uzanan olağanüstü güzel manzaralı bir yol. Yukarıdaki fotoğrafta meşhur yalnız ağaç, lone cypress'i görüyorsunuz.
Özel güvenlikli girişinden ücret ödeyerek giriliyor,elinize durmanız gereken noktaların işaretlendiği bir harita veriliyor. Ormanın içinde sayılı malikane tarzı evin olduğu muazzam bir yer.Yolda yavru ceylan yani karaca mı deniyor,işte ondan.Rakun ve sincap gördük. Eşim geyik görmek istedi ama ben görmediğimize sevindim korkutuyor beni boynuzlu hayvanlar nedense :) Burası dünyanın en meşhur golf sahasını içinde barındıran özel bir mülk alanı. Teeee ne zaman kurulmuş bir oteli var. Her şey o otel ile başlamış. Şu an dünyanın her yerinden zengin amcamlar gelip burada golf oynuyormuş. Hava çok kapalıydı biz gezerken o yüzden fotoğraflar fazla gri ve iç karartıcı çıkmış ama gerçekten görülmeye değerdi. 






Yine de ben öyle bir yerde yaşamak istemem korkarım hava kararınca :) Gerçi güvenlik hat safhada özgürce gezdik adam kesseler duymaz kimse derken Arda kaka yaptı. Bezini almak için sağa çekip durunca hemen 2 ayrı yönden 2 motorlu polis yanaştı her şey yolunda mı diye :) Bez değiştirdiğimizi söyleyince güldüler ama bir tanesi gelip Arda iyi mi diye baktı. Şu gevurların işini hakkıyla yapmasını çok beğeniyorum kardeşim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze