Gezi Parkı


Hadi herkes Twwıter hesabından giriş yaparak #bloggerdiyorkigeziparki ile Twitlerini atsın Gezi Parkına Sizde "Destek" verin.

Facebook'da Sayfanıza düşen reklamlara lütfen yorum yapın ve "#direngeziparki" yazın!  

*Bugün çok üzgünüm...Tüm gün evimin çevresindeki ağaçlık alanların gölgesinde dünyadan bi haber yürüdüm,güldüm,bebeğimi okşadım.Eve gelip televizyonu açtığımda gözlerim doldu!
...

Çok değil bundan bir kaç yıl önce Taksim'deydi ofisim.Şişli'den Taksim'e yürüyordum.Yağmurlu ve soğuk havalarda metronun Taksim Gezi çıkışını kullanıyordum.Kimseye bir zararı yoktu Gezi Parkı'nın..Oradaki sayılı ağaçların...
Üniversite yıllarımızda Emek Sinemasında gösterilen Film Festivallerine kombine biletler alırdık.
İlk ve tek dövmemi o sokakta Black See Tattoo'da yaptırmıştım...
Şimdi sanki bir günde yaşlandım.Bir günde fark ettim anılarımın olduğu yerlerin çok büyük bir hızla yok edildiğini...
Haberlerin yurt dışında da duyulması,turistlerin korku dolu gözleri,vatandaşın halini söylemeye dilim varmıyor zaten...Yaralı,ölü sayısı habire artıyor. Dükkanların,esnafın hali harap...

 Ne olur artık Türk olduğumuz için, müslüman olduğumuz için utandırmayın bizi!
Geçmişi yıkarak,yok ederek unutturmaya çalışmayın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze