Merhaba Tekmeleri

İlk nasıl hissettiğimi yazmıştım
Onlar kıpırtıymış :D
Şimdi size göbek sarsan tekmelerden bahsedeceğim;

Babacığımız anlayamadı önce, çünkü benim oğlum beni kibar kibar tekmeliyor :D -Ancak eskiden dinlenir modda olmam,tok olmam,akşam olması filan gerekiyordu.Şimdi kafasına göre takılıyor :)-

Sonra annem ve teyzeme denettim,kadınlar daha mı sabırlı daha mı hisli bilmiyorum onlar hemen hissettiler.
Sonra eşime de bir kez daha denettim ve hissetti babacığımızda....

Daha doğmadan nasıl da seviyor insan bir bebeği.. Gerçekten hayatın mucizesi bebekler...
Umarım sağlıkla kolaylıkla gelir kucağımıza... Eli ayağı düzgün,hayırlı bir evlat olur.
(Aynı dileklerim bu satırları okuyan tüm anne adaylarına da gitsin :D )

Bu sabah karnım kalp gibi attı sonra da tekmeleri sanki dışarıdan gördüm gibime geldi.
Ben mi deliriyorum acaba dedim ama bu haftalarda olabilirmiş..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze