Senin Küçük Tekmelerini Yerim!

Ahh.. Ah... O kadar yoğun bir dönem geçirdim ki kendimi fırtınadan sonra kıyıya vurmuş gibi hissediyorum.
Tabii bu yoğunlukta 4.ay fotoğrafımız oldu 4,5.ay fotoğrafı...
Ne fark eder demeyin!
Çünkü gerçekten hafif kilolu hanım göbeğim oldu hamile göbeği! 2 hafta da bu ne büyümektir böyle...
18.haftadan 19.haftaya geçerken doktor ziyaretimizi yaptık.
Normalde bu haftalarda bebek boyu 19cm kilosu 250gr olmalıymış.
Arda beyimiz tosun paşa olcak herhalde ki 21 cm ve 295 gr geldi :D
Annesi +8 kg'ya başarı ile ulaştı! Gerçekten ilk 3 aydaki kadar oburca yemiyorum wallahi... Meyve görünce dayanamıyorum sadece ama meyveden bu kadar çok kilo alınmaz herhalde...
4.Ay

Bu arada bazen aşırı bir enerji geliyor yakın arkadaşlarım ailem "kızım bu nasıl hamilelik haldur huldur iş yapılmaz ki!" diyor.Yolda yürürken bile bi hızlı oluyorum sanki... Kimi zaman ise bıraksınlar beni döne döne uyuyayım..Bu yorgunluk anları bebeğin büyüme ataklarıymış meğersem.

Oğlum da ben de bi güzel semiriyoruz anlayacağınız :D
Ben kilo almayayım aman dikkat edeyim derken doktorum günde 12 badem içi ile yarım litre süt ekledi bir de... Sütü de Nesquicksiz içemem çocukluğumdan beri... Ohhh gelsin kilocuklar :D
Kilo almak kötü evet,ama hamilelik çok güzel bir şey.. Tüm bu sitemlerim boş aslında 10 değil de 20 kg alsam ne olur ki yeter ki bebeğimi sağlıkla ve rahatlıkla kucağıma alabileyim...

Bu arada 4.ayda göbek fırtlaması dışında bir şey daha oldu!
Bebeğin ilk hareketleri...
Önce gaz mı bebek mi anlamadım.
Elim karnımda bekledim de bekledim.. Arda da babası gibi inat olcak galiba bi şeye zorladın mı yapmıyor :D
Habire karnımı dürtüp dürtüp bekliyordum.
O gaz dolanması gibi olan şeyler pıtırtılara dönüştü ve sonra bi gün sanki içimde soldan sağa döndü küçücük bi şey.Ve 19.haftada ilk minik tekmecikleri hissettim. Ne zaman hissetsem suratım mutluluktan sekiz oluyor :D
Ultrasonda gördüğüm o minicik bezelye parmaklı ayaklarıyla tekmeliyor bebişim beni...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze