31.Hafta * Kilo Sorunu

31. Haftamızdaki doktor kontrolümüzde hastalığım daha tam geçmemişti... Bu hastalığa bağlı olarak beslenmem de düzensizleşmişti çünkü ekmek bile çiğnerken dişlerim kanıyordu :( Dolayısıyla sadece sıvı gıda tüketmiş,yaşayacak kadar yemiştim...
Bu da bebeğime yansımış..Gelişimi haftasından önde seyreden bebeğimin boyu 43cm olmuş ama kilosu 1.600gr'da kalmış.Göbek çevresinde yağ oranı çok az çıktı.
Doktorum tatil sana yaramadı artık evinde oturup beslenmene dikkat edeceksin diye kulağımı büktü...
Eğer 2 hafta sonra Arda Bey 2 kg olursa o zaman Yalova'ya gitmeme izin verecekmiş.
Zaten ben de evimi,kocamı çok özlemiştim,bi yere gidesim yoktu ama bebeğimin kilo alamamış olmasına çok kafayı taktım,pek üzüldüm.
Bir kez daha onun hayata tutunmak için bana ne kadar muhtaç olduğunu anlamış oldum...
Anne adaylarına en büyük tavsiyem boş verin aldığınız 2-3 kg fazlayı,otu-boku dert etmeyin kendinize,siz ne yerseniz ne hissederseniz bebeğinize o geçiyor çünkü. İnanın çok kilo almışsın,karnın ne kadar büyük,ikiz mi diye soranlara pek kızıyordum.Ne kadar boşmuş dedim bugün. Büyük bir sağlık sorunu değil çok şükür alt tarafı bir kaç gr eksik çıktı oğluşum..Ama olsun o benim dünyam :)...
Allah herkesi evladından yana güldürsün,minik prenslerimiz,prenseslerimiz hep sağlıklı ve mutlu olsunlar,en ufak dert yüzü göstermesin Rabbim onlara...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze