33.Hafta

Bebek kg: 2080gr boy:46 cm
Anne : 71,5 kg ile + 16,5 kg'da
B12 bitmiş bende Dr iğne verdi :( Korkuyorum iğneden ben ya..Poff..
Fotoğraf gene çekemedik :(  Alttaki fikir verebilir tabii...

Salıncakta üç buçuk kişi :D

İşte evleri...İstanbul'da böyle bir evim olsa keşke!!

Ama... Büyükbabamın hayatta kalan akrabalarından Günsel Hala ve eşi İsmail Enişte'ye gittik :)
Erken sapaktan döndüğümüz için 3 günlük gıcır gıcır arabamızla girmediğimiz köy yolu kalmadı,hahaha...
Bilmiyorum o bozuk yollarda mı bozuldu bizim Arda'nın duruş dengesi ama Günsel Halamın bayıldığım evine gittiğimizde bir şey yoktu.Önce çay faslı,ardından rakı-mangal faslı başladı.Anılar yoğunluklu geçen hoş sohbetimizde zaman nasıl geçti anlamadık bile... İşte fazla mı yedim,yol mu sarstı,gaz mı,bebek mi anlamamıştım. Sağ alt kaburgamda inanılmaz bir sancı başladı.Hiç mola da vermiyor...



Üstünden 2 gün geçti,2 gecedir sola ya da sağa yatamıyorum.Zaten aşırı sıcaklardan dolayı doğru düzgün uyuyamaz oldum.Bugün ağrıdan ne oturabiliyorum,ne kalkabiliyorum,ne sağdan sola dönebiliyorum.İşin kötüsü zaten skolyozum var ve sağlıklı bir sırtım yok.Ağrı sırtıma da vurmaya başladı.

Bacak kramplarım da başlamaz mı? Oturup ağlayacağım neredeyse...
Doktorumu aradım,bebek büyüyor baskı yapıyor normal dedi.
Duş aldım rahatlarım belki diye ama hiç bir şey fark etmedi..

Halbuki 30.haftaya kadar ne kadar güzel gelmiştik.Hiç bir hamilelik sıkıntısı yaşamamıştık.
Hamileliğin nesi zor diyordum. Meğer her şey son 10 haftadaymış,ne biliyim ben!

Bana acil şifalar dileyin lütfen...
Böyle bir şey yaşayan varsa yorum da beklerim...
Sevgiler,


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze