Arda



Rüzgar gibi geçen hamileliğimde son günler geçmek bilmedi bir türlü.
10.10.2013 Perşembe günü sabah 05:20'de kavuştuk kuzucuğumla.
Tarifi ve yazıya dökülmesi zor duygular içindeyim.
Bayram şekerim daha 5 günlük!
Bu resimde ise bir kaç saatlik :)

En kısa zamanda doğum hikayemi yazmaya çalışacağım.
Allah her arzu edene bu duyguyu yaşamayı,yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.

Acemi anneden sevgilerle,

***

Aşağıdaki yazıyı Arda 1,5 aylıkken yazdım. 
Bu ilk yazımın altına ekleme nedenim ise ancak 1 yıl sonra bloga yazmadığımı farketmem :D 
Maşallah pek iyi bir blog sahibesiyim.

Evlat Sevgisi

Düşünürken gözlerim doluyor. Elime kalem aldım mı yazabileceğim gibi değil. Kokusu doluyor burnuma bebek,mis,cennet,sıcacık kokusu. 
Hiç kaybolmasa bu koku,saklayabilsem,hapsedebilsem keşke…
Hızla büyüyor Arda’m. Fiziksel bir derdi yoksa lokum gibi bir bebek. Uyusun diye gözünün içine bakan ben,uyuyunca özlüyorum.Uyansa da mıncırsam,agu yapsa bana diyorum.
Doğduğu ilk an şaşkınlık hissi doldurmuştu içimi.İlerleyen günlerde panik ve endişe.Ancak şimdi yer açıldı sevgiye ve nasıl bir sevgiyse bu ılık ılık her yerimi sardı…
Gözlerimi kapattığımda yüzü geliyor gözümün önüne, bunun adı aşk mı?
Babasına benziyor Arda.Ama hiç kimseyi kırmamış ve en güzel yerlerini toplamış herkesin… ‘Daha çook  değişir’ deselerde çok güzel bir bebek ve çocuk olacağı kesin. Tabii en başta sağlığı mühim!
Bu arada halen doktor arıyorum.Aşı günleri yaklaştıkça geriliyorum. Göz yaşı akıtmadan ağlıyor bebekler. Onun o sulu gözleri ve büzdüğü dudakları geliyor gözümün önüne…
Eşim de çok seviyor oğlumuzu.Henüz çok küçük olduğundan uzun süre vakit geçiremiyor,ama tepki vermeye başlayınca bol bol oyun oyanayacaklarına eminim.

Onlara bakarken içim titriyor,bir ömür boyu böyle ağız tadıyla,analı babalı geçsin inşallah.Allah bizi birbirimize bağışlasın,şaşırtmasın,ayırmasın…

Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Adınıza çok çok sevindim ve yakışıklı sanırım size benziyor :D darısı bizim gibi kuzucuklarını bekleyenlerin başına diyelim. Ayrıca doğum hikayenizi de sabırsızlıkla bekliyorum.

    doğum yaklaştıkça korkular artıyor sanırım ve eskiden mobilya , oda düzenlemeler, vs. postalrını okurken şimdi sürekli doğum hikayelerine bakıyorum daha 4 ayım var ama şimdiden yavaş yavaş tırsmaya başladım açıkçası :)

    kendinize ii bakın.

    sevgiler,

    meldemoz

    YanıtlaSil
  2. Bebeğiniz hayırlı olsun:)) siz ve minnoşunuzu öpüyorum:)

    sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  3. Meldemoz doğumunuz yaklaşmıştır artık... Doğum Hikayemi de yayınladım. Her şey gönlünüzce olsun olumsuz hikayeleri hamilelik ve lohusalık sürecinde duyacaksınız,maruz kalacaksınız. Siz sadece bebeğinize odaklanın, annelik çok kutsal çok eşsiz bir şey,tadını çıkartın.

    Esra Hn.. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze