30.Hafta

7. Ay

Gene geciktik fotoğraf çekmekte... ( Bu fotoğrafta 30 haftalığım yani 7,5 aylık filan oluyorum herhalde.Şu hafta ay hesabı karışıklığı hala canımı sıkıyor:Ya hep hafta konuşalım ya da hep ay! )
Ama bu kez suç benim Yalova'da 2 Şarköy'de 1 hafta kalıp tatil yaptım.Annem hep yanımda kocam hep uzağımdaydı. Hafta sonları görüştük elbette ama insan evini,düzenini,yatağını,huzurunu özlüyor.
Bir de bu 3 haftalık tatilin ilk haftası eşim zaatüre oldu tam o iyileşti derken Şarköy'de annem faranjit oldu,sesi tamamen gitti.Ben de hastalandım ama benim hastalığım hayatımda ilk kez başıma gelen garip bir durum!


Şarköy'e vardığımız ilk gün yolda çok sıcakladım ve aşırı kalabalık olan ve temiz görünen denize girdim.Akşama da biraz rüzgar yedim.Ertesi gün boğazım ağrıyor,yanağımı ısırdım diye vızıldansam da kimse bu durumu önemsemedi.
Derken yanağımdaki o ısırık afta dönüştü,boğazımdaki ağrı da bademciğim yok deyip sallamasam da gittikçe arttı.
Bir gün canım hep uyumak istedi ve lenf bezlerim fındık yutmuş sincap gibi şiş,ter içinde,ateşlenip,titreyerek uyandım.
Görümcem panikledi,annem de.. Apar topar hastaneye koşturduk.Acildeki genç kız hamile olduğumu bile fark etmedi.Şu koca göbeğimi nasıl görmedi anlamadım.Velhasıl ateş düşürsün diye bir Parol verdiler yarın dahiliye görsün dediler.Gece sol yanıma lenf şişlerimden dolayı,sağ yanıma bebek izin vermediğinden doğru düzgün uyuyamadığım bir gece geçirdikten sonra sabah ağzımın her yeri aftlar ile dolu olarak kalktım.Doğruca doktora gittik.Ağız spreyi ve krem verdi.
Kim ne derse desin bence o manasız krem zaten var olan iltihaplı yaraları daha da yaydı.Özetle karpuz yerken bile canım yandığından çorba çay su süt dışında birşey yiyemez oldum! Şarköy'den Malkara'ya döndük dişçiye göründüm.
Tüm bunlar yetmezmiş gibi 4 adet 20'lik dişimin de patlamaya çalıştığını lenflere baskı yapan ve baş ağrısı çekmeme neden olan şeyin bunlar da olabileceğini söyledi! Antibiotik kullanman gerekebilir dedi.Oradan Tekirdağ'a geçtik ve beni gören 4. doktor B tipi gebelikte kullanılabilir bir antibiyotik  yazdı. Kendi doktoruma da sorup kullanmaya başladım.O saçma kremi bıraktım.Kocamı bir hafta sonra gördüğümde ağzıma fenerle baktı ve artık dudaklarıma kadar yayılan yaralarımdan korktu resmen! Ama yapacak bir şey yok. Sebebi her şey olabilirmiş. Üşütme,iltihap yayılması,denizden mikrop kapmak,20'lik dişler ya da hepsi!


Şu an lenflerim iyileşti sayılır,ağız ve dudak yaralarım duruyor ama eskisi kadar acımıyor.

Koca karı ilacı olan tuz karbonat limon gargarası bir halta yaramıyormuş.


Bebeğimizi bu cuma doktor ziyaretimizde ekranda görücez kısmetse...40 cm ve 1.500 gr. Ben ise 70 kg'yum.

Hareketleri çok sert ve belirgin artık. Dışardan da görülebiliyor :D
Nedense kendimi çok güzel,mutlu ve huzurlu hissediyorum. Hiç öyle 15kg almış gibi hissetmiyorum.
Kocaman karnıma alıştım :D
Sıcaklar bunaltmadıkça bir sıkıntım yok çok şükür..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze