Saçlarımı kestirdim!

Sevgili bir avuç takipçilerim :D
Bu akşam yazlığa gideceğim ve muhtemelen pek akıllı olmayan telefonumdan internete erişemeyeceğim,o yüzden bir süre bişeyler yazmazsam merak etmeyiniz..Toplu olarak yazar araları kapatırım dönünce :)

Efendim eski bir inanışa göre gebelikte saç kestirilmezmiş,yok efendim çocuğun aklı kısa olurmuş,ömrü kısalırmış filan felan...

Öyle olsa herhalde hiç bir ünlü sağlam çocuk doğuramazdı!

Bende küt kesimden sonra binbir uğraşla uzattığım ama artık sıkıldığım saçlarıma bir şekil verdireyim dedim.

Bugün fotoğraf çekemedim ama benzer fotoğrafları aşağıda paylaşıyorum ki saçımdaki değişim süreci görüle :D


Saçımın ilk kesimi
 Balayından sonra kestirmiştim saçlarımı,bu fotoğraf 2012 yılbaşından kalma.Kesim daha keskin hatlıydı biraz uzadığından yumuşamış hatlar..



Küt kesimin uzamış hali

Bu fotoğraf ise Evim Şahane zamanından... 19-20 haftalık hamileyim....
Bu da o uzamışlıktan sonra yeni kestirdiğim hali
Bakalım bu sıcaklarda perçem kestirmek ile doğru mu yaptım yanlış mı göreceğiz ilerleyen günlerde...
Size çok sevgiler,kendime bol yüzmeler...:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze