Çatla da patla!

Belki daha erken bu yazıyı yazmak için 27.haftaya girdiğim şu günlerde göbeğim bir futbol topu şeklinde önümde büyürken ilk haftalardan beri kullandığım ürünlere,cildime ve Allah'ıma şükürler olsun ki çatlak matlak yok...
Ancak çook kuru ciltli olan ben ergenlik döneminde uzamaktan,Amerika'da semirip Türkiye'de ani zayıflamaktan vakti zamanında bacak ve popo bölgemde çatlamalar yaşamıştım.
Ki o izlerin gideri yok arkadaşlar benden demesi...Yok kilo verince,yok sıkılışınca,yok yosun tedavisi yaptırınca azalır gider dedilerdi.13-14 yaşımda olan çatlağım halen duruyor yerli yerinde...
Gebelikte çatlamaktan çok korkuyordum.İnşallah sonuna kadar böyle çatlaksız devam ederim...

Efendim 1 numarada Lierac'ı görüyoruz. Ampüllerini kırmak sürmek bana çok iş geliyor,zaten bir ürünü düzenli kullanmakta sıkıntı yaşayanlardanım.Bu sarımsı jel yaz günleri başta olmak üzere gayet kolay sürülüyor.Ben göğüs ve göbek bölgeme kullandım.Günde bir kez uyguladım.Yine de 3.tüpteyim!! En ucuz 50 TL'ya bulup internetten aldığım bu ürünü eczanelerde de bulabilirsiniz.Sanırım doğurana kadar 1 tüp daha bitiririm...
Liearac yanında kol kola sıralanmış arkadaşlar ise doktorumun tavsiyesidir.
Kakao,susam,kayısı ve *badem yağı... Bu karışım iğrenç koksa ve t-shirtlerimi lekelese de her gece yatarken sürüyorum.Hepsini fısfıslı bir şişede karıştırıyorum.1-1,5 ay kadar gidiyor.Sonra yine alıyorum.

*Başlarda normal tatlı badem yağı kullanıyordum.Ancak göbeğimde ayva tüyleri çıktı.Bunun üzerine başka bir aktar dedi ki Acı Badem yağı kullanmanız gerek! Ve tatlıdan acıya terfi ettik,tüyler mi? Sabit duruyorlar. Annem o kadar olur doğumdan sonra dökülür diyor...Doğumdan sonra hatırlatın da yazayım :D

Bir de buraya resmini çekip koymadım ama yıllardır her duştan sonra bebek yağı kullanıyorum...
İşin sırrı Olin'de olabilir yani :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze