Bebek Odamızı Aldık!

Çok kafam karışıktı bu konuda...
Doğumdan itibaren min 6 ay yanımda kalacak bir bebek için oda şart mı?
Almazsam içimde kalır mı?
Minicik bebek için min 3.000 TL'den başlayan bir oda lüzumsuz masraf değil mi?

Hadi diyelim ki alıcaz dolabı 3 mü 4 kapaklı mı olmalı? 4 kapak olsa 2.kardeşle eşit bölünür ama odada dönecek yer kalmaz..
Yatağı büyüyebilen mi yoksa küçük ve şık sedir tipi olanlardan mı olmalı?
Büyüyebilen ilerleyen yıllarda işe yarar ama hantal duruyor. Sedir tipi olanların ise park yataktan ne farkı var?




Acaba evdeki country stili eşyalarıma uygun bir şey mi seçmeliyim, erkek bebek için oymalı,eskitmeli oda olur mu ki?

Oda biraz bebek koksun istiyorum yani bolca oyuncak ve renkli uyku setleri de serilebilmeli,dantelli incili takımlar da... tompul kulplar da hoşuma gidiyor oymalarda..Krem mi olsa beyaz mı?

Yok iyisimi ben bir park beşik alayım deyip tamamen vazgeçmiştim oda işinden.
Arabamızı satıp halen aradığımız gibi bir araba bulamamak da bu kararımı etkilemişti sanıyorum.

Ancak geçtiğimiz hafta sonu Tekirdağ'da kayınvalidem ve annemle alışverişe çıktık.

Kayınvalidem hastanede giyeceğim lohusa geceliğimi,bebeğin yastığını yorganını uyku setini mevlütlük nevresim takımını filan aldı. Annem de gaza geldi İstanbul'a döndüğümüz gibi odasını aldı :D

Vitrinden görüp beğendiğim odadan bahsetmiştim anneme. Meğer yememiş içmemiş para biriktirmiş. Hadi gidip bakalım dedi. Şansımıza indirime de girmiş o takım. Kulplarını benim istediğim gibi tombik kulp yapabiliyorlar :D Hemencik aldık odayı.

O kadar sevinçli ve şaşkınım ki :D Oda gelip kurulduğunda dayanamayıp paylaşabilirim resimlerini :D
İstediğim hemen herşeyin karışımı bir oda bu :D Rengi krem,oyma ve eskitmeden vazgeçtik ama dolap alınlığı ve yatak başlıkları evimdeki eşyalara çok uygun. TV ünitemdeki gibi çıtalı bir cam kısmı da var :D
3 kapaklı dolabı çok kullanışlı ve büyüyebilen yatak tercih ettim. Tek çocukla kalsak da kardeşi gelse de Arda ilk okula başlayana kadar rahatça kullanabilir :D


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze