Merhaba Bebek


Çok tatlı yalın bir dil ile yazılmış..Case'lere yer verilmiş.Altını çize çize bir çırpıda okuyup bitirdim.
Çocuk bakımı konusunda über-cahil olduğumdan şaşırdığım yerleri yüksek sesle aşkıma da okudum,öğrettim...Şimdi yazlıkta da anneme okutacağım çünkü anane olarak onunda bilgilerini güncellemesi gerekir diye düşünüyorum :D
Bu arada Sinem Olcay Kademoğlu'nun bahsettiği,haklı olarak reklamını yaptığı IPC eğitimlerini merak etmedim değil...

Ama bu sektör öylesine geniş ki,çalışmayan bir anne olarak her şeye balıklama atlamak istesem de bütçeme hakim olmak durumundayım. Bebeğimin en sorunsuz en mükemmel en en en ... bebek olmasını diliyor ve umuyorum. Uyku,beslenme v.b gibi bir sorun olursa,kendi içimizde bunu çözemezsek o zaman eğitim alınmalı diyorum.Çünkü hiç bir öğretinin tek başına mucize yaratacağını düşünmüyorum...

Ama bu eğitime katılanlar var ise yorumlarınızı beklerim :D

Yorumlar

  1. kitabı okumuş biri olarak çok beğendiğimi söylemek isterim,eğitimler konusunda pek bilgim yok ama gitmek isterim şahsen..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze