37.Hafta

Bir garip hallerdeyim... Daha 2 gün öncesine kadar yüzyıllardır hamileymişim de, bu duruma alıştım artık, böyle yaşar giderim gibi hissederken dün gece Arda'nın kıpırtılarından zar zor uyuyup bugün de bel ağrısından zor hareket eder bulunca kendimi bu fikrim aniden değişti!
Geçen gün AVM'de çok yoruldum onun acısı mı çıktı,yamuk mu yattım,yel mi girdi,bebek mi bastırıyor ne oldu anlamadım ama zaten eski bir skolyoz hastası olarak çok da sıhatli olmayan belim yeter artık bu kadar semirdiğin mesajı veriyor galiba bana.

Evet merak edenler
Arda 3 kg
Ben +20 kg !!
37.Hafta (9.Ay göbeği)

Nasıl oluyor da insanlar 6-10 kg ile doğuma gidip topaç gibi çocuklar çıkartabiliyorlar halen aklım ermiyor.
Bu kilo ile doğuma giderim diye umuyordum ama daha doğuma var sanırım.


Bugünkü doktor randevumuzda meşhur "çatı muayenesi" gerçekleşti. Gözümde büyüttüğüm gibi korkulacak bir şey değilmiş. Haberler güzel çatım 4 kg çocuk çıkaracak kadar müsaitmiş. Eğer doğum esnası ya da öncesinde bir başka sorun olmaz ise arzu ettiğim gibi normal doğurabilirmişim...

Arda paşanın keyfi gayet yerinde artık poposu nerde dizi nerde gayet net hissedebiliyorum.Eli ayağı hiç durmuyor karnımda puding gibi fokur fokur kaynıyor maşallah.
Doğuma doğru bebeğin kafese girmesi diye tabir edilen durum henüz mevcut değil o yüzden tam anlamıyla karnım burnumdayım. Hiç bir inme yok karnımda.Göbek deliğim pörtledi ve sadece göbeğimin fotosunu çeksek şekerpare gibi durur bence :D 

Doktorcum perdeleri halıları yıkatcam,duvarları sildircem,haftaya gelsin mi temizlikçim ne zaman doğururum ben dedim. Doktorumuz bu aralar 41 modası var. Kız erkek tüm bebekler 41'i görüp öyle geliyor.Kesin bir şey söyleyemem tabi ama seninki de içerde rahat görünüyor dedi.Bunu duyan hain kocam da demez mi "oh oh iyi iyi dursun biraz daha büyüsün zaten ben de 4 kg doğmuşum!"

Oracıkta boğazını sıkmak geldi içimden :D 

Yalnız son haftalarda olmanın şöyle bir güzel yanı varmış annemi ya da kocamı gelirken ekmek al diye arayacak olsam telefonu daha ilk çalışında bir heyecanla açıyorlar :) 
Yolda insanlar durdurup durdurup karnımı seviyorlar,ne güzel hamilesiniz diye.
Bilmem ki öyle miyim? Kocamanım artık. Eskiden yüzüne bakan herkes artık göbeğime bakıyor sanki :D 

Esnaf,komşular ve apartman görevlimiz de beni yakın markaja aldı. Göbeğim çok erken çıktığı için sanırım bu kız her an yolun ortasında doğurabilir modundalar, sürekli tahmini doğum tarihini soruyorlar :P

Due Date'imiz 5 Ekim... Babamızın doğum günü 6 Ekim... Bebek şekerlerini -biliyorum hala resim çekip koyamadım :(- de "Ekim 2013" diye etiketledim.

Ancak daha 20 küsür gün böyle geçer mi bilmiyorum.Kaç kg alırım acaba daha,bel ağrım geldiği gibi aniden yok olup gider mi? Sürekli yürüyüş,hareket ve doğal beslenme yanlısı doktorum bunların birbirine zıt ve gerçekleştirilmesi zor şeyler olduğunu acaba farkında mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze