Anne olcam derken nezle oldum!

Bu haftalarda artık doğururum diye umuyordum ama NST denen alette kasılmadır sancıdır hiç bir şey yok. Benim kasılma sandığım hissiyatlar bebek ağırlaştığından kaslarım üzerindeki baskısı arttığındanmış,doğum kasılması değilmiş yani :(

Doğurana kadar aktif olayım,sonra zaten evde olmak gerekecek,havalar soğuyacak derken bir seri hatalı hareket yaptım sanırım ve sonuç salya-sümük nezle oldum!

Arkadaşlarla açık terasta yemek yerken biraz üşüdüm,sonra İkea'ya gidip dehşet bir havasızlığın ve kalabalığın içinde belimi ağrıtana kadar yürüdüm, ananeme gidip gelirken üstüme giyecek bir şey bulamadım sonradan eşimin montunu keşfettim ama o gün de öyle üşüttüm. Arda'nın odası için eşim raf çakarken ben ıslak saçla açık camın önünde talimat verdim durdum.Bir de ertesi günü gündüz çay gezmesi akşam arkadaşlarla balık sefasında bol bol soğuk su içtim.

Bu yoğun ve dikkatsiz geçen bir hafta sonunda da Allah çarptı işte beni :( Aynen hamile olduğumu öğrendiğim ilk zamanki gibi hastalandım. Hatta annemle dalga geçtik nezle ile geldi bebek,nezle ile çıkacak galiba diye :P
Ama emzireceğim için tamamen iyileşmeden gelsin istemiyorum...

Bu arada hafta hesabımı karıştırdım galiba ben... Neredeyse doğuracağım 9 ay 10 gün ile 40 Hafta hesabını hala karıştırıyorum.
39.Haftaya şimdi girdik sanıyordum. Meğer bitmiş 39.haftamız 39+1 yani 40. Haftamızdaymışız!
Ve paşamızın keyfi pek yerinde artık yüzünü de göstermez oldu,elleriyle kapatıyor hep yüzünü.
3580 gr, 52 cm olmuş...
Ben de onu içimde hissetmenin keyfini çıkartıp,bol bol dinlenip iyileşmeye çalışıyorum.
Mandalina çıkmış,katı meyve sıkacağımı indirdim,sıkıp sıkıp içiyorum işte.
Nasılsa alacağım kadar kilo aldım :D
Eşim 2 hafta daha durursa benimle aynı kiloda gireceksin doğuma diye dalga geçiyor benimle...
Hastalıktan burnum kıpkırmızı ve hep pijamalarla olduğumdan fotoğraf çekip koyamadım bu hafta da..
Haftaya iyileşir ve doğurmazsam söz son bir foto koyacağım :D



Yorumlar

  1. Canıım canım geçmiş olsun benimde ödüm patlıyo hasta olacağım diye ama senin suçun yok pastırma yazı imiş bu bi sıcak bi soğuk. Eee çok az kaldı yani hay allahım ben bile heyecan yaptım :) Güzel haberlerini bekleriz artık bir sonraki yazı bebeğinle olur bence :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun çık..dilerim sağlıkla gelsin arda bey :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze