Cupcake

Cupcake!

Artık hamileliğinin sonlarında bir gebeş olduğumu unuturcasına AVM'de bir aşağı bir yukarı gezindim. Bir de baktım ki Tantitoni'de indirim var... Kek de yapmışlar gelenlere kek tattırıyorlar :D
Bende renklerine bayıldım şekil a-1 deki cicileri aldım.Eve gelir gelmezde kalan son enerjimle kek yaptım :D
Hatta şekerim bittiğinden keke çilek reçeli koydum :D Gayet de güzel oldu vallahi :)
Yarın ananemler gelicek yazlıktan onlara da ikram ederim artık :)
Kekin normal tarifi için tık tık..

Not: İlk çıktıklarında deneyip yerden yere vurmuştum slikon kalıpları.Şu yazıda :D
Ancak bu içi parlak yeni modeller pek kullanışlı gerçekten pıt die çıkıp fırt diye yıkanıyor.
Daha klasik şekillisini de almayı planlıyorum bu taç şeklinde olan çok iri dilimleniyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze