Uyku Seti

Evet efendim bebek mobilyanızı aldınız.Odanızı kurdunuz.Yatağını aldınız sıra geldi o odacığı süslemeye...
İşe uyku seti ile başlamak gerekiyor,piyasada pek çok farklı kalitede ve fiyatta hazır ürünler bulunuyor.
Hatta halısı,perdesi,lambası şeklinde tamamlayıcı ürünler de mevcut.
  • KİDBOO 
  • DENOKİDS 
  • FUNABABY 
bunlar tamamlayıcı ürünleri ile set halinde bulabileceğiniz markalardan.
Kidboo'da sade desenler çok çeşitli aşırı renklilerde var,sadelerde...
Funababy ise desende çok çeşit yapmamış ama süngerde en kalını ve kalitelisi.
Fiyat sıkalası 200-300 TL aralığında değişiyor,bazı ürünleri ise bebek ürünü satan internet sitelerinde indirime giriyor.

Bunlar dışında, Days in Colours,Taç Linens,Bebetto,Yataş gibi hazır uyku seti satan markalar da mevcut.
Hatta ben ilk seti Yataş'tan aldım.Ancak mobilyam geldikten sonra üzerinde kağıt gibi duran bumper'lar (yani baş ve yan korumalıklar) hoşuma gitmedi ve pike seti ile değiştirdim ürünü aldığım yerden. Mothercare'de de desenler çok güzel olsa da bumper kalınlığı bana yetersiz boyutları ise küçük geldi.

İnternette uzun uzun araştırma yapıp hemen hemen tüm online katalogları inceledim.Hatta neredeyse Kidboo'nun Blossom Saten Vanilla modelini alıyordum.Ancak bebek odasında lamba,perde,halı gibi detaylarda eşyalar gibi açık renk olduğundan babamız bari uyku seti renkli olsun dedi.


Erkeklere araba,tren,kızlara çiçek,bebek temalarından pek hazzetmediğimden ve yine sadelikten yana olduğumdan piyasada hazır ürün bulamadım gönlüme göre. Sonuçta kumaşı seçip istediğim ölçülerde diktirmeye karar verdim.


İnternette çok güzel bir site buldum. Yurt dışından sipariş verebilecekler için harika bir uygulama bence.Odanın duvar boyası,parke rengine kadar herşeyini seçebilmek gerçekten harika. Ben burada kumaş seçip kendi Custom Made Bedding Seti'mi oluşturdum :D Ortaya çıkan görüntüyü de beğendik.




Çıktısını alıp kumaş seçmeye de babacığımızla birlikte gittik. Çok fazla seçenek yoktu ama bulduklarımız içimize sindi.Sünger kalınlığını da kendimiz belirledik.Hatta piyasada satılan setlerde bir baş ve iki yan koruma varken biz 4 tarafını çevreleyecek şekilde sipariş verdik.Ön yüzü puantiyeli desenlerden,arka yüzü düz mavi olacak şekilde yaptırıyoruz.Nevresim takımları ve alt açması da yine bu kumaş kombinlerinden oluyor.Böylece farklı şekillerde kullanma şansımız olacak.


Dikimden geldiğinde foto çekip paylaşırım. İnşallah pişman olmam...

Ben böyle bir yol izlerken onca google araştırmama rağmen Türkiye'de custom made bedding set yapan birilerinin web sitesine rastlamamıştım. Daha sonra bir blogda bebek odalarını nasıl hazırladıklarına dair postlara rastladım ve aşağıdaki siteleri buldum. Fiyatları konusunda bir bilgim yok açıkçası,bunları bulduğumda ben çoktan siparişimi vermiştim...


http://www.jacadi.com/

http://www.dantell.com/
http://www.whiteandsoft.com/bebekler-icin.html

Yorumlar

  1. merhaba spariş verdim derken nereden verdiniz siparişi ben çok beğendim bu beşik içini.

    YanıtlaSil
  2. merhaba spariş verdim derken nereden verdiniz siparişi ben çok beğendim bu beşik içini.

    YanıtlaSil
  3. avcılarda bir kumaşçıda kumaşı seçtim sünger kalınlığını seçtim anlattım çizdim gerisini onlar halletti memnun kaldım ama kızıma kullanmadım ona hazır setlerden aldık oğlum kafasını gözünü yaracak kadar çok hareketliydi şimdi de yere attım o minderleri üstünde oynuyorlar kılıfı söküp yıkanabildiğinden halen rahatça kullanıyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze