Uyku Setimiz Geldi :D

İşte uyku setimiz :D

Ben çok çok beğendim. Süngerini bayağı bir kalın seçmişim ama güvenlik açısından gayet hoşuma gitti.İleride yere atıp oyun minderi okuma köşesi filan da yapabiliriz.
Yastıklar tam tarif ettiğim gibi gelmedi ama azıcık dokunduk annemle ve tahminimden,arzu ettiğimden de güzel bir sonuç çıktı ortaya :D

Resimdeki ayıcık Yumoş, benim bebekken sarılıp uyuduğum ayım.Teyzem saklamış onu,annem de hırka ördü Yumoş'a :D Bakalım Arda paşa da sevecek mi Yumoş'u?

Bu da çok iyi bir resim değil ama gün ışığında renkleri tam net yansıttığına inandığım için ekliyorum :D



Bumper setini hazır almak yerine özel dikim yaptırdığınızda ne fark var?



  • Sünger kalınlığını seçebiliyorsunuz.
  • Kumaşın cinsini,desenini,rengini seçebiliyorsunuz.
  • Özellikle puantiyeli kumaş istedim çünkü hem evimin ruhuna uyuyor,hem de puantiye çok oyuncaklı bir kumaş.Dantel,ponpon,aplik her şekilde üstünde değişiklik yapılabilir.
  • Nakışla isim ya da baş harf işletebilirsiniz.Ama benim ki erkek çocuk olduğundan ben lüzum görmedim.Kızım olsa çiçek nakışları ile isim de işletebilirdim belki...
  • Hazır setlerde 2 yan bir baş korumalığı veriliyor ancak ben 2 baş 2 yan yaptırdım :D
  • Hazır setlerde incecik elyaf ya da sünger kullandıklarından kılıfları ayrı yıkama şansınız olmuyor ama bizim korumalıklarımız alttan gizli fermuarlı,böylece istediğim sıklıkta sadece kılıf yıkayabileceğim :D
  • Yine yan korumalıklarımızın(bumper) bir yüzü düz mavi diğer yüzü puantiyeli 2 kumaş kombini şeklinde dikildi,böylece ilerde farklı desen ya da renkte nevresimler sermek istediğimizde desen karmaşası yaşamayacağız,mavi yüzümüzü serip devam edeceğiz :D
  • Piyasada hep birbirine benzer ürünler var.Kullanılan renkler ya aşırı göz yorucu,ya da renk yok saçmasapan bir aplik uygulaması var.Gereksiz yere bir kez daha yorgan alıyorsunuz.Genelde 8'li olan bu setlerde, bunun yerine şunu istiyorum deme şansınız yok.
  • Özel dikimde fazladan çarşaf,nevresim ve yastık kılıfı yaptırabiliyorsunuz. Ben nevresimi çift yüzlü yaptırdım,fazladan çarşaf yaptırdım ve yastık kılıflarımda çift yüzlü..
  • Ah bir de Englishhome'dan aldığım bir alt açması var Arda'nın. Çıtçıtlı havlulu kısmı olan elyafı çok bol gül nakışlı..Dreamy serisiydi,şimdi baykuşlu lilasını yapmışlar.Onun üzerinde alt açmaya kıyamayacağımı fark edince ona da setimizle uyumlu fermuarlı kılıf diktirdim :D

Bilmiyorum,belki ben aşırı özendim.Ama ortaya çıkan sonuçtan memnun kalınca artı-eksi listemi ve fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim :D

Yorumlar

  1. bu site turkiye de mi? ayrıca kumaş seçerken gidip seçtiğinizden bahsetmişsiniz. site ve detaylarını tekrar paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Hayır ne yazık ki Tr'de değil. Kumaşı Avcılar'dan çeyiz -kumaş dükkanlarından birinden aldım. Onlara diktirdim. Hayalimdeki mavinin tonu biraz daha canlıydı ama sonucu beğendim. Kılıfları yıkayıp yıkayıp kullanıyorum :) ileride oğlumun yatağı büyüdüğünde de yere atıp oyun köşesi yapacağım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze