Amerika'dan Dönüş Yolunda

Santa Barbara * Hope Ranch : İnanılmaz ağaçlık resmen yavru saraycık evlerden oluşan harika bir yerleşim birimi Hope Ranch. Santa Barbara ise yaşanılacak sahil şehri diyebilirim. Her yer uzun uzun yürüyüş parkuru bembeyaz uzun sahili yemyeşil çimleri paten kayan fit vücutlu gençleri yat klubu marinası.. Ahh ahh çok hoş çok. Ama görülcek gezilcek bir yeri yok. Arabayla geçiniz ağzınızın suyu bi aksın yeter...

Topanga : Babamın pek övdüğü Hollywood meşhurlarının tepelerinde evlerinin bulunduğu dağlık virajlı ve gereksiz yol.

Santa  Monica ve Malibu Beach : İlk Amerika postlarında anlatmıştım. Dönüş yolunda gene yolumuz düştü..

Beverly Hills ve Hollywood : İlk gidişimizde erken dönmek zorunda kalmıştık bu kez de adım adım trafikten illallah diyerek akşam üstü vardık Hollywood'a. Meşhur yerlerini gördük şükür. Arabayı açık otoparka park ettik oysa ki AVM otoparkına park edip içeride min 10 dolarlık harcama yaparsanız fiş gösterip otopark ücreti ödemekten kurtulabiliyormuşsunuz! Aklınızda olsun.

Meşhur Dolby Theatre
(Oscar Törenlerinin yapıldığı yer)

Meşhur Chinese Theatre
(Ünlülerin el-ayak izlerinin olduğu yer)

Kesinlikle en favori kadın oyuncumdur kendisi
Elleri benimkinden biraz daha büyükmüş..

Lakewood:
Başlangıç noktamıza geri döndük. Dinlendik,toplandık,son alışverşleri yapıp vedalaştık.

Aracımızı havaalanının oradaki Budget'dan kiralamıştık,sorunsuzca teslim ettik ve oradan otobüse binerek terminal durağımızda indik. Ve dağ gibi eşya ile... Fotoğrafını bulursam paylaşacağım görmeden inanamazsınız o dağ bavullarımıza :))

Türkiye'ye Dönüş * Uçak Yolculuğu
Dönüşte biz de çok yorgunduk,Arda 'da... Yine önceden ayarlamadığımız için aramızdaki koltukta takıldı Arda. Ayakta salladığım sürece uyudu ama daha zor daldı. İndiğimizde hava yağışlıydı.Jetlag olmuştuk bile... Neyse ki onu çok özleyen fedakar anneannesi o gece bizde kalıp gün ağırana kadar oyunlar oynadı torunuyla ben kah uyudum kah uyandım. Babamız ise bunca gün direksiyon salladıktan sonra 14 saat kesintisiz uyudu :)))

Bir sonraki gezide görüşmek üzere