Arda 1,5 Yaşında

Arda 18 aylık oldu!

Artık TV izlemesine izin veriyorum Baby Tv favorisi, en çok da sayıları seviyor, karışıkta olsa altıya kadar sayabiliyor :)) 
Kakasını söylemeye başladı ama yaptıktan sonra..
Sağ üstte görünen çirkin bi gülüş geliştirdi ama bana çok sevimli geliyor.
Selfie çekmeye çalışıyor, telefonumdan kendini seyretmeye bayılıyor.
Saç kesiminde makine kullanılırsa çok ağlıyor,makasta ağlamıyor ama pek de rahat durmuyor işte o zaman cep telefonumdaki türlü video kayıtları çok işe yarıyor..
Halen ele güzel bi çocuk insanların dikkatini çekmeyi çok seviyor ve türlü şirinlik yapıyor fakat evde canımıza okuyor bir dakika yalnız bırakmaya gelmiyor...
Eskiden parka götürüp salıncakta oyaladığımız bebe kaydıraklara tırmanmaya başladı hadi kaydı kalktığı gibi kahkahalar atarak koşmaya başlıyor biz de peşinden... Görenler Allah yardımcın olsun hiperaktif herhalde diyor.
Dışarda yemek yemek bizim için artık kabus! Çünkü Arda beklerken çatalları tabaklara fırlatıyor. Yemek geldiğinde sıcaksa soğumasını bekleyemiyor ya da salatadaki kara lahana dışında bir şey yemeyi reddedip onuuu onuuu diye bağırıyor! Dönüp diğer masalara laf gülücük çığlık atıyor. Salarsak zaten ne örtü ne tabak kalıyor. Salmazsak doyduu kalkçaammmm diye bağırıyor.
Bayağ bayağ konuşuyor. Ne dersek tekrar etmeye çalışıyor. Ben de yakalayabildiklerimi not aldım. 

İşte Arda'nın Kelimeleri
(Yıldızlı * olanlar benim favorilerim)
18 Aylık olduğundaki kelime dağarcığı 
*Kamba:Kamyon
Ogu:Oku
*Şue,Şuu:Su
Ooonuu:Onu
Açiii:Aç
*Kelebe:Kelebek
Ö ö: Öp
Mama: Yemek
Kuu :Kuş
Giy: Sen giy
Giydir:Bana giydir
Işığğ:Işık
Kaa:Saat
Aaaba:Araba
Aba: Abla
Ava: Hala
*Bitti-gitti anlamında el hareketi yaparak ya bıttii yada gittii diyor :)
Alaa Allaa : Allah Allah
Emdik:Emzik
*Çiçio: İstiyor(um)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze