Arda'nın 40 Mevlüdü


Bayramda Arda'yı görmeye gelen eş-dost akraba kalabalığında fark ettik ki evimiz 20 kişiden fazlasını kaldırmıyor.Bu durumda mevlüdü kayınvalidemlerde yapmaya karar verdik.

(Bu arada bana kalırsa bir fakire yardımda bulunmak sadece çekirdek aile üyeleri ile kendi kendimize okumak yeter de artardı.Bu devirde fazla geleneksel geliyor mevlüt vs... Ancak en başta bohça ve çeyiz serme geyiklerine girince geleneksel geleneksel devam ediyoruz :D Şikayetçi değilim,sadece gereksiz geliyor)

Neyse 80 kişi geldi sanıyorum.Güzel bir mevlüt oldu. 80 yaşındaki ananem ve 90 yaşındaki dedem çok mutlu oldular bugünü gördükleri için... Arda inanılmaz uslu durarak beni şok etti.Ancak kalabalık dağıldıktan sonra girdiği ağlama krizi o kadar uzun sürdü ki,benim oğlum ele güzel demeye başladım :D Yapacağını bana yapıyor. Eh tabi herkesin nazı anasına geçiyor...

İşte ana oğul fotoğrafımız..

Arda'nın kıyafetini "neden bebeklere penye tulum şeklinde mevlütlük yapmıyorlar ki küçücük bebeğe satenli,taftalı sünnet kıyafeti gibi 10 parçalık setler ne saçma!" diye isyan edip umudu kesmişken şans eseri girdiğim bir pasaja saklanmış küçücük bir dükkanda buldum.Çok tatlı aksanı olan anne-kız tarafından işletilen bu dükkanda sadece bebek kıyafetleri satılıyordu,tam da aradığım gibi tek parça pamuklu tulum üzerine dikili önden çıtçıtlı bir yelek ve papyonu olan hem sade hem şık bir parçaydı, Arda'nın mevlütlüğü işte karşımdaydı ve tek kalmıştı :D Kısmetli,güzel oğlum benim.. Çok da yakıştı sıpama :)



Mevlütte dağıttığımız hediyelikleri ise hamileliğim sırasında tek tek kendi ellerimle diktim.
Nasıl olmuş?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze