Göbek Bağı



İşte itiraf.com... Hastanede o kadar uykusuz,aç,yorgun,şaşkın ve bebeğime aşktan sarhoştum ki..Sabahın köründe gelip bebeğimin göbek pansumanını yapan kızın anlattıklarını hatırlamadım bile. Meğer evde pansumana devam etmemiz lazımmış.Harala gürele bayram kalabalığı derken benim bilmediğimi bilenler de unutmuş.. 3 gün sonrasıydı sanırım eşim fırladı evden ve elinde aşağıdaki set ile döndü.



Ama benim içim el vermediğinden Arda'nın göbek pansumanını hep Fevzi yaptı :D Youtube'dan izleyip uyguladık. Göbek bağını kesmek babacığımıza nasip olmadı ama pansumanını yapmak ve düştüğü anı ölümsüzleştirmek oldu.Arda 8 günlükken cümbür cemaat banyoya doluşmuştuk onu yıkamak ve yıkanmasını izlemek için,Fevzi de kamera açık bekliyordu. Arda yıkama filesine yatırılmışken,şaşkın şaşkın bakınırken, pıt diye düştü göbeği,ben "aa göbeği düştü!"deyince de büyük bir alkış koptu.
Ayarlasak böyle olmazdı, Amerika'da yaşayan ve doğuma gelemeyen dedesine de güzel bir sürpriz oldu böyle bir anı videoya kaydetmiş olmamız..

En yukarıdaki şekilde olduğu gibi göbek bağı düştü diye pansumanı bırakmamak lazım. 3 gün daha devam edin yeter.
Bu arada göbek bağımız buzdolabında duruyor.
Nereye ne zaman nasıl gömsem şaşırdım.
Siz nereye gömmüştünüz? Ya da gömeceksiniz?
Yorumlarınızı beklerim...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze