Arda'nın Odası

Bebek odamız kurulunca, artık yatağı da alınınca ben de bir dekorasyon çılgınlığı başladı :D Çılgınlık dediğim deliler gibi internetten araştırma yapıyorum yani.
Tarz olarak zaten sadelikten yanayım. Aşırı renkli, aşırı dolu bebek odalarını sevmiyorum.Duvar kağıdı da sevmiyorum.Kız olsa belki duvarlarını pembe yapabilirdim ama duvarda mavi tonlarının soğuk durduğunu düşünüyorum. Aydınlık, huzurlu, ferah bir oda yaratmak istedim. Aksesuarlar ile renklendirmek istiyordum bebek odasını sadece. Benim odaya girince içim açılmalı ki bebeğim de orada huzurla uyusun, oynasın, güzel vakit geçirebilsin…
Zaten belli bir yaşa gelince ister istemez hem oyuncaklar ile dolup taşıyor ortalık, hem de bütün ev bebeğin oyun alanına dönüşüyor :D



Duvarları evin geri kalanı gibi kum beji.

Storu ve puantiyeli tül perdesini evin tüllerini diktirirken böyle seçmiştik. Kız da olsa erkek de kullanabilsin diye…

Lambamız mutfak ve holdekilerle aynı tarz ancak beyaz.

Halımızı da Özdilek’in anti alerjenik serisinden aldım. O da krem-beyaz arası bir renk… Açıkçası doktorlar çocuk odalarında halı önermiyorlar. Hem altı kaymaz, hem anti-alerjenik olması hem de boyutunun tam oturması cezp etti beni.
Eşim bir tane daha alsaydın dese de bence yeterli oldu :D

Kirli sepetimiz kahverengiydi,annem onu boyadı ve içine dantel ağızlı astar dikti.Üstteki resimde sol alt köşede.

 Oyuncaklarla oynamaya daha çok vakit olduğundan dolabın üzerine dizdim.Dolap kapağındaki süsleri kurabiye kalıplarından kestiğim keçeleri dikerek ben yaptım yine.. Puantiyeli kurdeleler ile askılarını diktim.
 Uyku Setimizi daha önce yazmıştım.İlgilenenler için tık tık.
Yatağında vakit geçirmeyi seviyor Arda ağladığında sakinleştirmek için onu yatığına bırakıp dönencesini açıyoruz.Yatakta gördüğünüz keçe takı yastığını ben yaptım.Kapı süsü ile takım.Beyaz ayıcığın adı Yumoş benim bebekken sarılarak uyuduğum ayı.Mini ayıcık ve deniz atımız Amerika'dan dedemiz tarafından gönderildi.Deniz atımızın da göbeğine bastığımızda soft bir ışık yanıyor ve şarkı çalıyor.Henüz onunla ilgilenmiyoruz. Dönencemiz ise sevgili üniversite arkadaşlarım Mediş ve Buğra'nın hediyesi..
 İşte en sonunda bebeğim için yaptığım keçe çalışmaları :D
Kapı süsümüz,takı yastığımız (ki ben yastık kirlenmeden şu derinlikli ikea çerçeveleri gibi çerçeve yaptırıp duvar panosuna dönüştürmeye karar verdim)
Lohusa tacım ve baba rozetim :D Hastanede taktık ve poz verdik ama heyecandan doğru düzgün bir karemiz yok :( Fotoğrafçı tutmadığıma biraz pişmanım gibi... İkea çerçevemiz henüz boş, içine Arda'nın yeni doğduğunda çekilmiş fotoğrafını koyacağım sanırım.Halen hiç fotoğraf bastıramadık.
Bebek arabası içinde yer alan kundakta bebekleri de yine hamileliğimde tek tek elde diktim. Mevlütte dağıttığımız nazar boncukları gibi bu bebişlerinde arkasında lavanta ve magnet var.
Hastanede gelen yapay çiçekleri bir zararı olmadığından odasına yerleştirdim. Komidinin üzerindeki danteli ananem yaptı.Tavşanlı sepetimizin içine bezleri koyuyorum ve English Home'dan. Rafın iki yanındaki melekler küçük halamızdan.

Aksesuarların yakın çekimi de aşağıda;




Yorumlar

  1. bayıldım :)
    hünerli annelerin çocukları nede şanslı oluyor :)
    mutlulukla sağlıkla büyüsün inşallah

    YanıtlaSil
  2. Amin,inşallah Allah herkesi evladından yana güldürsün :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze