Emzirme Ürünleri

Bu bölümde size kullandığım ürünleri tanıtacağım sadece,emzirme hikayem ise bir sonra ki postumda yer alacak.


Tadı şekerli vanilyalı süt gibi...Hamileliğimde kullanmaya alıştığım Tchibo kafeinsiz kahve ile karıştırıp Latte niyetiyle içiyorum.


 Kokusu kötü ancak tadını çok seviyorum.
Bildiğinden şaşma demişler gene de elim durmadı denemek istedim.Tadını çok sevmedim.Humana daha humanist bir tat yaratmış bence :)




Milkplus'ın pazarlama fikri pek güzel "bebeğinizin süt annesi" üstelik cam şişede.. Ama tadı berbat!! Elmalısı sirke gibi,üzümlüsü dayanılabilir gibi...

Promalt,çok seven de var sevmeyen de.Ben tadını pekmezli gibi geldiğinden sevmedim.Hep indirimde,severseniz ne ala..

Karamalz açık ara favorim.Narlı ve limonlusu da var.Her gün en az bir tane içtim.Ancak şu sıralar gereksinim duymuyorum.Keşke bu kadar pahalı olmasaydı..Ya da keşke Promalt gibi bu ürün de indirime girseydi de toplu alabilseydim...

Şunu söylemeliyim ki emzirme ürünleri içinde göğsümü doldurduğunu hissettiğim tek ürün Karamalz oldu.
Diğerlerinin de faydası vardır zararı yoktur eminim ki,ancak ben bariz bir fark yarattıklarını hissedemedim.

Tüm emziren annelere bol sütlü günler dilerim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze