Hastane Çantası

Kendim için;

·         Terlik ve çorap
·         Saç düzleştirici,tarak,toka
·         Diş fırçası macunu
·         Makyaj çantası-el aynası
·         El ve yüz havlusu
·         3 takım loğusa geceliği (2 pijama ve 1 sabahlıklı gecelik aldım ben yanıma)
·         Göğüs ucu çıkartıcı ve göğüs ucu kremi
·         İç çamaşırı (sezeryan olursanız diye hamile kilodu alın!)


Bebek için;

·         Bir paket 0 numara bez
·         Günlük kullanımlı alt açma bezi
·         Islak mendil
·         Bebeğe 3 bahtaniye 1 kalın 2 penye
·         Bebeğe ilk giydirilmesi için tam set takım (Toplamda 3 takımı olmalı bebeğin )
·         Ağız bezi
·         Bebeğe çorap/patik
·         Ana kucağı

Babamız için:

(Kendisine danışmanızda fayda var. Bizim babamız eve yakınız diye extra bir şey almamak konusuna inat etti.)
·         Fotoğraf makinası ve pilleri
·         Telefon şarj cihazı
·         Yedek gömlek ve/veya tshirt (koşturmaktan terleyecektir).
·         Deodorant
·         Diş fırçası+macunu
·         Bozuk para
·         Pijama (isteğe göre)

Ziyaretçiler için: 

·         Anı defteri ve kalemi (Almama rağmen heyecandan unuttuk bir köşede)
·         Gelenlere ikram edeceğimiz şekerleme ve lohusa şerbetini sağolsun babaannemiz getirdi.
·         Islak mendil: Kendim ve gelenlerin hijyeni için.
·         Kolonya: Gelenlerin hijyeni için.

Oda süsü: 

Oda süsleme konusunda özel firmalarla çalışılırsa harikalar yaratıyorlar ama ben o kadarını lüzumsuz masraf olarak düşündüm.Kendi oda süsümü kendim yaptım ve ben sancı çekerken hep birlikte süsledik.Güzel de bir anı oldu.Keşke birinin aklına fotoğraflamak gelseymiş :(

Yatağımın arkasına mavi tül ve balonlar astık. Lohusa şerbeti için plastik kadehlerimize kurdeleler taktık. Bebek şekerimiz bez pastamız konsolda yerini aldı ve evden getirdiğimiz mavili pike takımı ile yatağımı yaptık. Çok kararında renk uyumlu bir odamız oldu. Bebek yatağını ise ananemin elden geçirdiği, ben doğduğumda  kullanılan yorgan ve takı yastığı ile süsledik. Kapı süsü ve bebek şekerlerini ben yapmıştım hamileyken…(Bebeğim için keçeden yaptığım tüm çalışmaları yakın zamanda paylaşacağım.)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze