Arda 4 Aylık



Tarihe Not : 21 Ocak 2014 ‘de 3 aylıkken Arda’nın ilk beyaz incisi göründü!

Şu an alt 2 dişi çıktı.Minik ve keskin 2 mini mini diş…
Açıkçası o kadar küçüktü ki Arda’cım. Diş jeli sürmem bile yasaktı. Arkadaşlarımdan da çocuklarının diş çıkartırken türlü hastalığa yakalandığı hikayelerini duyunca hemen araştırmalara giriştim,yurt dışında bir çok annenin “amber teething necklace” kullandığını gördüm. Türkiye’de var mıdır acaba dedim ve İnstagram’da Verazeyn Devrim’i keşfettim. Sıcak ilgili sesi ile tüm sorularımı bir bir yanıtladı. Ona ve kendime Verazeyn’den 2 kehribar kolye sipariş ettim. Ben konyak rengi istemiştim sanırım limon rengi geldi ama sevdim ve kullandım.

Şu an Arda 14 aylık 4 büyük azı dışında tüm dişlerini çok şükür ateşsiz, ishalsiz, iştahı hiç etkilenmeden,hastanelik olmadan çıkarttı. Kolyesini hiç çıkartmıyorum. Yolda yadırgayan insanlar oluyor. Hani erkek çocuk boncuk kolye takar mı? diye. Neye yaradığını anlattığımda şaşırıyorlar. Boyun ve baş ağrısı için alan Teyze komşularım, benim bebeğime de almam lazım deyip alan anne komşularım çok oldu. Kimse için kefil olamam sonuçta her bebek farklı. Ama ben oğlumda işe yaradığına yüzde yüz eminim. 

Ağrısız çıkan dişleri ile neşeyle gülen bebekler :)

Kalın sağlıcakla,

Tarihe Not: Konu ile alakasız ama Arda bu ay banyoda ilk kez oturdu ve çok şaşırıp sevindi.Ben de tam o anı yakalayıp,elbette pedofililere karşı sansürledim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze