Hamileyim!

Tarihe Not: 15 Eylül 2014 İkinci bebeğime hamile olduğumu öğrendiğim gün.

Normalde reglim çok düzenlidir.Gecikince konduramadım önce hatta benim gibi kısa süre önce doğum yapmış arkadaşlarım bir kaç ay sekebildiğini ilk 1 sene tam düzene girmediklerini söyleyince üstünde durmamıştım. Ama işte rüyamda göğsümden süt gelmiş tüm yatak ıslanmıştı. Kalktım içim içimi yiyor. Arda’yı komşuma emanet edip bir koşu en yakın eczaneden test aldım. Ve evet sonuç pozitifti. Arda’yı aldım. Aldı beni bir düşünce. Bir yandan çok erken,Arda daha çok küçük diyorum. Bir yandan da hayalimiz buydu zaten,ne güzel birlikte büyüyecekler,yaş farkı az olsun,kardeş ilişkisi sağlam olsun diyorduk diyorum. En iyisi eşime söylemek dedim ve acil eve çağırdım. O da önce sorguladı ben eve gelmezsen söylemem deyince geldi. Elbette çok sevindi. Ne diyelim. Hoşgeldin bebek diyelim.
Hayat sen planlar yaparken başına gelenlerdir diyelim. 1-2 sene zorluk çekeceğimi kabul ediyorum, iki çocuklu olmanın tek çocuklu olmaktan daha zor olacağını,e bari kreşe vercek yaşa getirip yapsaydın diyenleri anlıyorum. Ama bu bizim bebeğimiz,bizim kararımız,bizim seçimimiz. 

Yıpratıcı yorumlar yapan/yapacak olan insanlara hiç bir şey söylememenin kötü bir şey söylemekten daha iyi olduğunu hatırlatmak istiyorum. Teşekkürler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze