Kabarıkgiller

Bu yaz Yunan Adaları tatilimiz iptal olunca yazlıklara vurduk kendimizi 2 hafta Şarköy ardından 2 hafta evi toparlamaca ardından 3 hafta Yalova… Mahvolan bir uyku düzeni,gittikçe hareketlenen bir bebekle hayli yorucuydu.Elbette bunca tatil sonunda üşütüp hastalandık. Hem de herkes birbirine geçirdi! 
Yalova’da bir özel hastaneye götürdüm oğlumu. Aptal gibi İstanbul’daki kendi doktorumuzu aramadım. Utandım adamı aramaya nedense. Bu yeni doktor Croxilex bid 200/28 diye hiç duymadığım bir antibiyotik verdi sabah akşam içecek dedi.Ancak Arda hem çok yavaş iyileşiyordu. Hem de 5.günde tüm vücudunda fısırdamalar oldu. Başta anlayamadım. Ama içgüdüsel olarak ilacın o günkü dozunu vermedim. Hatta anneanneme gösterdim. İsilik olmuş geçer dedi. Yalnız bir uyku kadar kısa bir süre sonunda lezyonlar alevlendi.2 kez acile taşınıp iğne vurulduktan sonra sabah ilacı veren doktora götürdüğümde “yok anitibiyotikten değildir,böcek ısırmıştır” demez mi! Oracıkta boğuverecektim kadını!!! İnternetten araştırmıştım ve emindim antibiyotikten olduğuna. Eşim geldi bizi aldı,acil İstanbul’a döndük. O gece para para kabardı vücudu yavrumun. Yıkadım verilen merhemleri sürdüm. Tırnaklarını kestim ama gene de kaşınarak çığlıklar atarak uyandı uykucuğundan hep. Bu arada aynı gece beni de aldı bir kaşıntı. Önce psikolojik herhalde dedim. Sonra eşime bacağıma bakar mısın kuzum dedim “Nazlııııı!” diye bağırdı. Aynaya bi gittim ki aynı Arda gibi olmuşum. Aynı hastanenin dahiliyecisi bana Duocid diye başka bir antibiyotik vermişti ve oğlum da benim gibi alerjikti işte. Her ikimiz de kabarıkgiller olmuştuk. Kaşına kaşına uyudum o gece. Ertesi sabah kendi doktorumuza gittiğimizde Arda’ya verilen antibiyotiğin piyasadaki en alerji yapabilen yani yan etkisi en ağır olanlardan olduğunu, mümessilinin kapısından içeri giremeyeceğini söyledi. Atopik Dermatit geçmişi olan bir çocuğa nasıl yazmışlar bunu beni neden aramadın diye kızdı. Sağolsun ondan sonra ne zaman mesaj attıysam gecenin 1’inde bile geri döndü. İşini böyle hakkıyla yapan insanlar olsa her yerde ne güzel olurdu değil mi?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze