Hayat


Hepimiz değişiyor,bir yerlere savruluyoruz.
Hayatımızı birleştirmek üzere partnerler seçiyoruz,bazılarımız henüz seçemedi gerçi..
Ben evli ve çocuklu oldum. Annem ise dul. 
Hepimiz evriliyor,değişiyor,olgunlaşıyoruz.
Anne olduktan sonra,annemin kıymetini daha çok anladım.
Anne olduktan sonra,annemle daha yakın olduk.
Anne olduktan sonra,annemi yargılamayı bıraktım.
Anne olduktan sonra,annem için ne demek olduğumu farkın vardım.
Anne olduktan sonra,annem,eşim ve oğlum tarafından çok sevildiğimi bildim.


Dün gece saat başı çığlıklarla uyandı Arda. Üst dişleri geliyor. Çırpınıp durdu. Zor bi geceydi kuzum için… İnanılmaz uykusuz,yorgun ama bir o kadar da mutluyum. Oğlumu kendim büyütüyorum, sabah erkenden işe gitmek zorunda değilim, yarın ki toplantıyı düşünmek, sunumu/raporu yetiştirmek,bir yerlere uçmak zorunda değilim. Çok şükür diyorum. Bunları yapmak zorunda olan annelere kolaylık ve sabır diliyorum. Henüz anneliği tatmamışlara ise gönülden isteyenlere ise rabbim hayırlı bir evlat nasip etsin diyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze