Aşeriyorum

Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce bir akşam kavun aşermiştim.
Kocam gecenin 10'unda nerden bulcam kavun die söylenip bana kavunlu,karpuzlu bir sakız bulup almıştı.
Sonra arkadaşlarımıza anlatınca durumu pek dalga geçtiler yok efendim biri Beylikdüzü'nden Kartal'a kadar gitmiş de bulmuş,bir diğeri aseriyorum.net 'den sipariş etmiş,biri memleketten getirtmiş..

Geçen akşam da öyle aşermem filan hiç yok..Sadece içim yandı. "Kuzum dolapta bir şey yok bir meyve alıp gelir misin?" dedim. Ne alayım,canın ne çekiyor diye sorduğunda sulu bir meyve al gel ne olursa fark etmez dedim.

İşte gelenler :)


Hahaha... Karpuzu görünce kavunu kesmedim bile..
Beni en çok şaşırtan ise hindistan cevizi oldu :D Bunu neden aldın diye sorduğumda duyduğum cevap daha da hoştu..

"E aşkım survivor izliyoruz ya.Belki canın çeker diye aldım işte!" :D

4-5 market gezip 2 saat ortadan kaybolmasının nedeni de böylece ortaya çıkmış oldu :P
Teşekkürler kocacığım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze