Online Hamilelik

Okumayı,yazmayı ve konuşmayı çok sevdiğimden hamile kalınca internette yoğun araştırmalara girdim.
Çok saçma sapan şeylere gözünüz kayıp okuyorsunuz sonra da kabuslar görüyorsunuz gerçi o yüzden aşırı duygusal ve hassassanız biraz da tehlikeli bu arayış ama çok sevdiğim ve inandığım bir laf vardır.
"Allah karşımıza iyi insanlar çıkarsın"

  • Anneysen.com'a üye oldum,çok aktif değilim ama uzman yazılarından yararlanıyorum...
  • http://www.gebelik.org/'da gebelik haftalarının gelişimini takip ediyorum.
  • prima'ya da üye oldum her hafta dönümümde gelen mailları okuyorum (ama web sitesini çok iyi ve kullanışlı bulmadım ne yalan söyliim)
  • Blogger Annelere de üye oldum ama...Nasıl aktif olurum bilmiyorum.Yani bu anneler bir araya geliyorsa henüz beni bi yere çağıran olmadı :P

Bir sürü hamile blogger takip eder oldum. Top 3 bloggerımı aşağıda sıraladım.
Bi bakarsın bir gün benim de 100 küsür izleyicim olmuş.Ben de birilerinin top bloggerlarından olmuşum.
Ayyy hayali bile ne güzel :)

İçten yazıları ve geniş sosyal çevresi ile sevgili Gülin'in blogu
http://hayatmelodisi.blogspot.com/
Doğuma kadar taş gibi fotoğrafları ile hamileyken güzel olunabilir hissiyatı uyandırdan Funda'nın blogu
http://anneoluncaanlarsin.blogspot.com/
Hemen her gün ne yediğini resimleri ile paylaşarak yazan hamile diyetisyen Serap'ın blogu
http://hayatimdiyet.blogspot.com/

Tüm bunlardan sonra dikkatlice geçirdiğim 3 ay sonrasında 4.ayımda özenle semirdim ve zaten skolyoz hastası olarak hassas bir sırta sahip olan bendeniz bel ağrılarım başlayınca panikleyerek başladım hamile yogası,hamile pilatesi,doğal doğum ve doula'lar ile ilgili araştırma yapmaya.

Beylikdüzü bir Nişantaşı,Bağdat Caddesi olmadığından  bu çevrede sadece butik bir pilates stüdyosu buldum. Sınıflarda ve saatelerde esnek olmadıkları ve fiyatlarını çok yüksek bulduğum için oraya başlamaktan vazgeçtim.
Minder pilatesi aslında evde kendi başına yapılabilir bir şey ama insan içinde bir can taşıdığını anladığı andan itibaren extra dikkatli oluyor her şeyde.Bir de doktorumuz en azından 1 ay bile olsa bir hamile eğitmeni ile çalışmamı salık verdiğinden evimin çevresinde spor ile alakalı hemen her yeri arayıp sormama rağmen ne yazık ki hamile'lere yönelik bir şey bulamadım.

Derken Anneysen.com'dan yüzüne aşina olduğum http://bebeimgeliyor.blogspot.com/ yazarı Esra Ertuğrul'a rastladım ve kendisine benim oturduğum çevrede beni yönlendirebileceği bir eğitmen tanıyor mu diye mail attım. Açıkçası bu kadar içten ve hızlı bir cevap beklemiyordum. Esra Hn beni Çiğdem Hn ile birlikte verdiği Hamile Yogası dersine çağırdı. Buyrun misafirim olun dedi...

Devamı ertesi yarın dostlar ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze