İki Film Birden

Aslında havalar ısındığında sinemaya gitmeyi tercih eden biri değilim ama geçtiğimiz pazar aşkımın ortanca ablasının telefonuna uyandık.Bize 4 güzel kod verdi.Hemen evimizin karşısındaki avm'ye gittik ve 2 film birden patlattık.
Kahvaltımızı,aburcuburumuzu ihmal etmedik tabi film aralarında :D

İlk filmi ben seçtim,ikincisini kocam.
Fakat ne yazık ki bedava baldan tatlı olmadı..
Her iki filme de bayılmadık..
Gene de anlatayım...



Wallahi ben romantik komedi-1'i gayet beğenmiştim. Türkler de sex and the city tadında şeyler yapabilecek demek ki aman da ne güzel demiştim...
Fakar bu ikinci film pek bi fasarya olmuş..Mekanlar kıyafetler güzel olsa da oyunculuklar vasat,sabun köpüğü gibi bir filmdi işte.Ben bir bayan olarak sıkıldım,zavallı kocam allah bilir ne kadar baymıştır :)

İkinci filmimizde ise Imax salonda izleme şerefine nail olduk :D Efendim bu Imax Cinemax salonlarında dev bir perde ultra extra ses düzeni varmış ve yalnızda 3D izlemekle kalmıyor kendini filmin içinde hissediyormuşsun.Türkiye'de sadece 3 yerde varmış. Ankara'da bilmem nerde, İstinye Park'da bir de Marmara Park'da...
Tabi çok büyük bir hevesle aksiyon filmi diye girdik. Fakat film bildiğimiz çocuk filmi çıktı. 15 yaşında olsak çok memnun kalırdık eminim ama fasulyeler devler,bir aşağı bir yukarı şeklindeydi film :D
Eğer Görevimiz Tehlike tarzı bir filmi Imax'de izlesek pek çılgın olurdu.Gerçi hamile olduğum ve oma reklamını bile dev ekranda aniden görünce sıçradığımdan beni çok korkutmayacak bir filme gitmemiz güzel oldu :)

Kocacığıma 3D olayı yaramıyor.Gözleri kanlanıp başı tutuyor ne zaman gitsek..Gene de ısrarla o istedi.Akşamda bebekler gibi kıvrıldı başını tuta tuta uyudu kuzucum...

Ben se bu pazar bi miskindim ve yapacak daha iyi bir şeyim olmadığından güzel geldi bana filmler...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze