Hafta Sonu Gezmeleri

Hafta sonu Eylül'ümüz geldi. Bu kadar uslu ve güzel bir çocuk olabilir mi yarabbim!? Habire karnıma sürtüp durdum onu oğluşumun huyu suyu benzesin diye :) Her ne kadar resimlerde pek gülmese de çook mutlu olduğu ve yorulduğu bir hafta sonu geçirdik.
Cumartesi günü 2 hamile gelin-görümce Eminönü'ne gidip bebek şekeri yapmak için alışveriş yaptık.Tam 6 saat fır fır gezdik.Sonra akraba ziyareti yaptık muhabet güzel gelince çok geç kalktık ve eve geldiğimiz gibi hepimiz yataklarımıza koştuk :D
Pazar günü ise Florya Sosyal Tesislerinde kahvaltıya gittik ve üstüne Akvaryum'u gezdik.

Florya'ya kahvaltıya sabahın köründe gitmemize rağmen sahile en yakın olan cafe dışında hepsi doluydu. Sahile en yakın olanında dışarda oturduk bu sefer de peçeten uçar,çayın soğur gibi durumlar oldu bir de şansımıza Cumartesi hava yaz gibiyken,Pazar bayağı bi esintiliydi...

Gene de renk renk laleler,Eylül'ün zıplayarak gösterdiği uçaklar,deniz kokusu ve sevdiklerimle güzel bir pazar kahvaltısıydı :D





Fiyatları merak edenler için kişi başı 15-20 TL gibi bir rakama self-servis kahvaltı yapabiliyorsunuz.Mekan hava güzelse bebek arabasına bebeğinizi koyup gitmek için hoş ama kalabalık ve istediğim şeylerin önüme gelmemesi beni delirtiyor o yüzden ben 10 TL fazla verip serpme kahvaltısı olan yerlere gitmeyi daha çok seviyorum :D

Gel gelelim akvaryuma... Eylül'cüm bayıldı,dayısı ona sürekli balıkları anlattı.Aslında balık hafızalı olduğumdan bana da habire hangi balığın hangi balık olduğunu anlattı durdu :D Ancak bizimkiler bu işi beceremiyor kardeşim evet gene buna da şükür  Karadeniz ile başlayan ve Pasifik’e kadar uzanan toplam 16 tema ve bir yağmur ormanı yapmışlar. Ama USA'da gezdiğim See World ile karşılaştırınca bir çocuğun yunus beslemesi,balina okşaması,deniz yıldızını eline alıp bakabilmesi unutulmaz bir deneyim. Bir camın ardından sürekli birbirine benzer balıklar görmesi ise o kadar eşsiz değil bence...

Bilmiyorum belki bizim insanımız daha o kadar medeni değil..Belki nüfus çok fazla,yeterli deneyime sahip uzman yok,belki de iklim müsait değil ne bileyim ama Türkiye'de de bi San Diego Zoo,bi See World olsun isterdim...


İşte akvaryumdan bir kaç kare







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze