Yedinci Gün

Ne Okuyorum?

Puslu Kıtalar Atlası'nı ne kadar sevdiysem bu kitabından da o kadar sıkıldım.Okumam neredeyse 1 ayı buldu. Eşim yahu madem sevmedin ne diye zorla okuyorsun dedi durdu ama ben başladım mı bırakamıyorum işte ne yapayım aklım kalıyor :D

Yorumum;

Negatif

Kurgu sorunu var. Temel bir öyküsü yok. Giriş gelişme sonuç net değil.Bunun dışında küçük küçük öyküleri birbirine bağlaması gereken bölümler arası geçiş zorlama. Kafam dağıldı hep okurken.Romanın ilk 50 sayfasında virgül yok.Böyle yazmak gerçekten yetenek ama okumak yeteneğe dönüşünce kasıyor!Sürekli dikkat dağıtıp zaman kurgusunu algılayamadığım ara öykülerle roman bölünüyor. Romanın başında oldukça ağdalı olan faülatün mefaülatün dili sonlara doğru günlük Türkçe oldu.


Pozitif

Mizah güzel, ayrıntılar muazzam.Kitabı öykü kitabı olarak yazsa daha güzel olurmuş ille de roman olacak diye kasmayaydı keşke.Kitabın son kısmı en sevdiğim kısmı oldu, bir tarih özeti yapıyor ki bir çırpıda okuduğum tek kısım burasıydı.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze