Halim*Vaktim

Yazdıklarıma baktım da..
Arkadaş ben depresyonda mıyım acaba?

Yani eleştirir bi insan elbet her şeyi ama hiç mi güzel yanı,hiç mi güzel an'ı yok yaşadıklarımın?
Bilmiyorum takipcim az,yorumcuk yok.Sevgili arkadaşlarımda Twitter ve Facebook'da kitap yazsalar da izleyici olmak için google profili lazımmış.. deyip bi türlü izleyemediler beni gitti..

Sanırım yoğun bir iş hayatından sonra evde tek başıma büyüyen bir göbekle baş başa kalmak beni biraz garip hallere sürükledi.

Sanki yarın doğuracakmışım gibi gecelerce uykusuz kalarak bebekle ilgili bir şeyler araştırıyorum.
Öğlen olmadan asla kalkamıyorum.Okuduğum kitap bitmek bilmedi sinir oldum :)
En kötüsü de ne biliyor musunuz?
Annem,kocam,sevgili komşum Sezoş hepsi "yok canımmm saçmalama!" deseler de..

3,5 ayda 5 kg almış olmak beni bitirdi. Kendimi şişman,sivilceli ve çirkin hissediyorum.
Hani erkek hamileliği güzelleştirirdi de kız hamileliğinde kız bebek annenin güzelliğini alırdı?
Eğer içimde bi Kıvanç Tatlıtuğ yoksa gidişat iyi değil sanki :(

Resmen semirdim...Karnım gittikçe büyüyecek ve havalar gittikçe ısınacak!Korkuyorum...

Aileminde tatlı ye geçer tavrına sinir olmaya başladım hepten!
Beni tek anlayan yerim göbek deliğim!
Enine doğru geriliyor,kaşınıyor ve haklısın büyüyoruz biz diyor sanki...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze