Doğru Bebek Arabası Hangisi?



Biliyorum daha çok erken yalnızca 14.Haftamızdayız... Çoğu kadının karnı bile çıkmıyor bu haftalarda.
Ama ben aceleci ve plancı bir insan olduğumdan çok basit şeyleri bile akışına bırakamadığım için bebek ile ilgili hiç bir şeyi oluruna bırakma niyetinde değilim.Erken araştırıp karar verirsem alma vakti geldiğinde koca göbeğimle fellik fellik dolanmak zorunda kalmam diye düşünüyorum.
Bebek arabası indirim zamanı Şubat'mış...Ne yazıkki geçti gitti Şubat ayı.. Ama internette de güzel indirimler oluyor.Belki oradan bir fırsat yakalarım...

Şimdi efendim benim istediğim özellikler şöyle;

Çift yönlü,doğumdan itibaren 3 yaşına kadar kullanılabilir,hafif -max 7 kg diyorum ama beğendiklerim 10kg civarı :( -,tek elle kolayca kapanabilen,dar bagajlara da sığabilen,kocaman tekerlekleri olan modeller favorim.

Çıkardığım fiyata göre sıralanmış liste ise aşağıda..
Deneyimli annelerden yorum rica ediyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
ÜRÜN ADI FİYATI NOTLARIM
maclaren techno xt stroller 790 TL Bakıcam ama tek yönlü :(
graco -symbio  1.050 TL Çift yön fonksiyonunda tekerler sıkıntılı
Peg Perego Pliko Switch Easy Drive 1.230 TL *Joker ve e-bebek'de bulamadım!?
peg prego-scate 1.400 TL
concord -neo 1.500 TL Beğendim,sonradan büyük geldi.
jane -rider 1.500 TL Bakıcam
stokke xplory tam set 1.570 TL Çok büyük geldi gözüme!
İnglesina Zippy travel set 1.700 TL Çok beğendim ama pahalı
Orbit Baby Bebek Arabası 1.800 TL Bebek anneden çok uzakta,tipini sevmedim.
bugaboo -camelon 2.000 TL Tekerlekleri sorunlu!Manevrası kötü.
britax b ready  TC'de yokmuş
Mutsy Evo TC'de yokmuş


Bu arada Travel sistem arabalar çok ağır ve büyük oluyor. Binamızın girişinde kendi başıma inip çıkmam gereken 5 merdiven var ve asansörümüz çok geniş değil...

Kafam karma karışık oldu bile...
Help pls!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze