Doğum Günlerimiz


Gebelikte pek sevdim ben çoğul cümleler ile konuşmayı.
Eşimi çok seviyorum,evlendiğimizden beri ailem benim o. Ama sanırım bu bebek ile gerçek bir aile oluyoruz.
Artık her lafım biz :D Eskiden eşime yönelttiğim sevgi sözcüklerimin arasında "bebeğim" vardı. Şimdi "bebeğimin babası" diyorum :) Onun da çok hoşuna gidiyor. Neyse bu ara bi duygusalım bi duygusal karpuz gibi sulu suluyum :D


Gelelim doğum günlerine...
Önce İkizler'in doğum gününden bahsedeyim;

İncecik sarma,winxli pasta :D,kurabiye,poğaça ve benim "mantı böreği" adını verdiğim yoğurtlu börek vardı menümüzde.Evin içinde 5 kız çocuğu,bendeniz 1 adet hamile ve yaklaşık 15 yetişkin vardı sanırım :) Güneşli güzel bir bahar günüydü ve kızlar balokona çıkıp hediye barbie'lerini "bebekken bu küvette biz yıkanıyorduk" dedikleri küveti doldurup yüzdürerek çok eğlendiler :D



Masanın üzerinde onlara yaptığım keçe kapı süsü var :D
Ekin boynuna takıp poz verdi.Duru gidip odalarının kapı koluna astı :D
Beğenmelerine çok sevindim...

Benim doğum günümde 20 Nisan'dı...Ancak biz daha öncesinde aile içinde minik bir kutlama yaptık. Çok cici hediyelerim oldu ben yalnızca bir tanesini fotoğrafladım gerçi ama buradan hem aileme,hem de hatırlayıp da doğum günümü kutlayan tüm dostlarıma tekrar tekrar teşekkürler.

İşte Madame Coco'dan hediye havlularımdan biri :D Yeni banyom*da şahane duracak!


 Bir aile karesi :D
Benim yapmaya çalıştığım pasta. Tadı çok güzeldi ama pasta kremasıyla ne yapmam gerektiğini tam çözemedim belki biraz donduktan sonra şekil vermeliydim bilmiyorum :D
Sonuç: Hazır pasta almanın daha ucuz ve kolay olduğuna karar verdim...

Bir de... Bu haftasonu üniversite arkadaşlarımla buluştuk.Mediş'in huzur dolu evinde Brunch'a davetliydik. Ben de artık pırtlamış göbeğim ve sevdiceğimle gittim.Kahvaltıda yiyip yiyip yer kalmamışken bir de çok lezzetli cheescakeli bir pasta ile çıkıverdiler mutfaktan. 
Bir de bana hamişken giyebileceğim su yeşili çok güzel bir tunik almışlar :D
Teşekkür ederim arkadaşlarım :D Sizinle bir arada olmak bile hediye bana,ne gerek vardı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze