Hamileyken Ne Giydim?

Yeterli sermayem olsa ve bu işe girsem parayı kırarım diye düşünmeye başladım :D
Ey tekstilciler,modacılar,size sesleniyorum...
Hamile kadınlar komik ve şirin görünmek istemiyorlar! Şık ve rahat olmak istiyorlar yahu!
Nedir o leylek bebek taşıyor,yok baby loading yazıyor önünde her yerde o t-shirtlerden.
Belki seven beğenen giyen vardır ben sadece kendi görüşümü belirtiyorum ama kocaman göbekle gezerken onun bebek olduğunu özellikle belirtmeye gerek yok diye düşünüyorum,yastık olcak hali yok herhalde :D
Ben yeterince gezmedim..Hala tam olarak hamile karnım yok. Bişey yedim gaz yaptı karnım var.
Bel oyuntum duruyor,göbeğim oturunca katlanıyor.Ama sıkı bir şey giyince bebek ben burdayım diyor herhaldeki karnım extra şişiyor sanki..O yüzden şimdiden hamile pantalonları giymeye başladım.
Ablama (Görümceme) GeBe'den aşağıdaki elbiseyi almaya gittiğimizde tezgahtar kız 10 gün sonra bu üstleri giyemeyeceksiniz dedi normal insan tuniğimi göstererek ben de fırsattan ve korkudan istifade biraz bişeyler aldım :D Bedenler komik ama normalde S giyen ben S M L her bedenden bi şeyler aldım :D
Daha ne kadar kocamanlaşırım kestiremediğim ve halen eski kıyafetlerimin bazılarına sığabildiğim için güzel şeyler bulamıyorumdur diye düşünerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum..
Şimdilik neler mi aldım?
GeBe

 H&M
H&M
* Hem hamilelikte hem emzirme zamanı kullanırım diye düşünerek L beden aldım ben şu an bol oluyor.
Defacto




LCW

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze