Bebişli İlkler Vol.1


28 Ocak 2013

İlk Cicişler

Babanemize söylememiz güzel oldu ama benim orada grip olmam çok felaket oldu! Bu arada ananemiz de durmamış Chicco’yu talan etmiş. Daha nokta kadar olan bebeğin bir sürü şeyi oldu :D

30 Ocak 2013

İlk Doktor Randevusu

O kadar heyecanlandım ki sabah 6’da uyandım. Karı koca süslendik bordolar giydik bebişle tanışmaya hazırız hani. Doktorumuzla tanıştık ama bebeğimizle tanışamadık L Aşırı acele etmişiz doktora gitmekte… O kadar küçükmüş ki daha 4 hafta 6 günlükmüş. Rahme tutunmaya çalışıyormuş. Bu evrede grip olmam çok tehlikeliymiş, özellikle öksürüp aksırdıkça rahim kasılırmış ve bebek için iyi olmazmış, ilaç kullanmam da yasak. Bir liste dolusu yasağım oldu. Moralim bozuldu ve korktum da. Alt dudağım sarkık bir şekilde eve döndüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze