Kız Kıza

Bugün içimizden bir fire vermenin burukluğu içerisinde olsak da Kanyon'da buluştuk.
Firemizi Antalya'ya verdik.Orada rüya gibi bir ev tuttu,sevdiği adamla yeni hayallere,yeni bir hayata yelken açtı.Her şey gönlünce olur inşallah...
Gel gelelim bize... Ayrıldığım iş yerinden 2.müdürüm (ki işe ilk başladığında birbirimizi deli ediyorduk bence :P Onun işkolikliği benim dobralığımla birleşince ateş barut oluyordu.Ama bir şekilde gecelerce dirsek dirseğe çalışarak,birbirimizi dinlemeyi öğrenerek anladık ki aslında çok benzer karakterleriz. Ve o işten ayrılırken göz yaşlarımız akmasın diye çok zorlamıştık kendimizi. İşte hımm diye başlayan o iş ilişkisi ve arkadaşlığımız canımm diye devam etti. Aramızda yaş ve deneyim farkı var. Ama ne yalan söyleyeyim pek severim kendisini.Pek takdir ederim güzelliğini ve zekasını. Yol göstericidir,paylaşımcıdır,dosttur.Onun da güzel haberleri vardı. Şimdilik bende saklı :) ve aynı masayı paylaştığım arkadaşım Özlem ile buluştuk.
Sosa'ya gittik oturduk.


Tabi ilk iş pazarda alışveriş yapan teyzeler gibi torun torba gezen ben serdim *bebek mallarımı masaya aguuu buguuuu diye çığlıklar atarak hepsini evirdik çevirdik sevdik okşadık.
Okşanan 2.şey de benim bebek mi göbek mi belli olmayan karnımdı :)

Sonra Somonlu Salata yedim yetmedi bir de Özlem'in üstünden üstünden Enginar'larını yediği salatasının yeşilliklerine daldım :)

Çok keyifli bir sohbet oldu. Beraber huzur ve zevk içinde çalıştığımız günleri ne çok özlemişim onu fark ettim.
Hava da sanki bizin buluşmamız şerefine yaza döndü bir anda. Canım müdürüm ben artık çalışmıyorum diye bir de bana hesap ödetmedi! İnsan bu kadar mı ince düşünceli olur ya...

Özlem'cim de bana pek hoşuma giden bir fikirden bahsetti :) O da şimdilik bende saklı :D

Yolda eve dönerken de Buket'i aradım bizim firebazı :D Onunla da konuşunca tamamlanmış oldu buluşmamız :)


*Bebek Mallarım: Kanyon öncesi Cevahir'de MotherCare'in hemen yanındaki mağazada MotherCare kalitesinde çok benzer ürünlerin %50 indirime girdiğini görmüş annem beni tuttuğu gibi soktu mağazaya 1 tur alışveriş yaptık.
İlk defa bebeğime kendi paramla bi şeyler aldım bu şekilde.Elim hep mavilere gidiyor hayır olsun. Eğer cinsiyeti kız derse doktorumuz bi sürü mavi şeyi olacak o yüzden inşallah mavi gözlü olur :)

Sonra eve geldiğim gibi kocama aldıklarımı gösterdim bir bir :D
O minnacık kıyafetlerin içi dolacak bir gün inşallah...

Hele yeni yılda giydireceğim kıyafeti o kadar severek aldım ki!... İnşallah üzerinde o kıyafetle resmini yüklemem de nasip olsun...
İşte o cicilerden bir kare :D Çorabın poposunda geyik ayak üstlerinde ise farklı renklerde penguen ve tavuk resmi var :D Şapkası ve t-shirtü net görünüyor :D Annem bunun altına bir de pjama altı alma konusunda kararlı, bence gerek yok, çünkü bu yıl başını sıcacık evimizde bebişimizle geçirmeyi hayal ediyorum :D



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atopik Dermatit (Alerjik Egzama)

Sevgiliye Meyve Yedirmek

Piruze